برکات هفته دفاع مقدس تا سالیان سال برای ایران عزیز باقی خواهد ماند


ساعت: 16:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898611

کمیل هستان گفت: باید تلاش شود تا دستاوردهای حفاظت مقدس در این هفته به مردم بیشتر و بهتر ارائه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; کمیل هستان فرماندار درگزین در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای گرانقدر شهرستان درگزین گفت: هفته مبارکه دفاع یادآور ایثارها و جانفشانی های رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس هستند که در راه پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی جان باختند..


وی افزود: شهر درگزین در دوران هشت سال پاسداشت مقدس، همچون نشانه ها و آیات آن خوش درخشید. 126 شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز.


فرماندار درگزین افزود: دشمن در حال حاضر از ابزارها و روش های مختلف برای جلوگیری از گسترش ارزش های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم و نسل جوان استفاده می کند. تمام تلاش خود را برای تحریف دستاوردهای انقلاب و هشت سال پاسداری مقدس به کار گرفته اند.


هستان ادامه داد: باید از تمام توان شهرستان برای برنامه های دفاع مقدس استفاده کنیم تا بهترین برنامه ها را برای شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز داشته باشیم..

وی گفت: از همه مردم عزیز شهرستان که در مراسم اربعین امام حسین (ع) شرکت کردند قدردانی می کنم..


فرماندار درگزین در پایان تاکید کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس باید به گونه ای گسترده و با کیفیت طراحی و اجرا شود تا ابعاد بیشتری از ایثار، پایداری و استقامت رزمندگان ایران اسلامی بیان شود..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید