واکنش شدید استقلالی ها: این شرم برای همیشه باقی خواهد ماند

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با رسانه های رسمی باشگاه، در واکنش به تصمیم سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی این هفته پیکان و پرسپولیس گفت: همه زحمت می کشند و یک سال هزینه می کنند. تا اینکه بر اساس شایستگی ها و سخت کوشی خود در پایان فصل به جایگاهی در جدول دست یافتند. ما خیلی تلاش کردیم و سعی کردیم با همه مشکلات و تغییرات هواداران را خوشحال کنیم، اما این اتفاقات شگفت انگیز است. پارسال هیچکس توقع نداشت که ما قهرمان شویم و تا به خود آمدند دیدند سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم وگرنه مطمئن باشید نمی گذارند قهرمان شویم.

وی در ادامه افزود: سوال من از سازمان لیگ این است که چرا بین تیم ها تفاوت قائل می شوید و چرا باید در هندبال بدون تماشاگر مقابل پیکان بازی می کردیم و تیم مقابل باید آزادانه با تماشاگر بازی کند؟ چون گفتند ما بازی نمی کنیم؟! چرا کرج یا سایر نقاط و شهرهای اطراف تهران این بازی را برگزار نکردند؟ آیا پیکان میزبان نیست و چاره ای ندارد؟

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که آیا تصمیم گیرنده نباید بی طرف باشد؟ آیا باید برای رنگ خاصی امتحان کنم؟ این تصمیم مشکوک و به دور از عدالت است. این ننگ در راس سازمان لیگ باقی است و هیچکس فراموش نمی کند که خودشان باعث تبعیض و ایجاد شبهه می شوند. اگر تیر در حال سقوط بود، آیا این اتفاق می افتاد؟ همچنین از وضعیت چیدمان و رسوایی های داوری. ما سخت کار می کنیم و در حال کار هستیم. ما و هواداران چه گناهی کرده ایم که باید این تبعیض را تحمل کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید