اعتراض شدید به استقلال: این لکه تا ابد باقی خواهد ماند

اجرای نظر شورای تامین استان تهران مبنی بر برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و موافقت سازمان لیگ فوتبال در این خصوص با مخالفت شدید استقلالی ها مواجه شد.

استقلالی ها که در لیگ برتر در ورزشگاه پاس کاوامین بدون تماشاگر به مصاف پیکان رفتند، حالا معتقدند بازی پیکان و پرسپولیس باید در همین ورزشگاه برگزار شود تا عدالت برقرار شود.

بیژن طاهری سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال سخنان تندی علیه سازمان لیگ بیان کرد. وی بیان کرد: هرکس بر اساس شایستگی و زحمات خود یک سال برای رسیدن به جایگاهی در جدول در پایان فصل زحمت می کشد و هزینه می کند. ما خیلی تلاش کردیم و سعی کردیم با همه مشکلات و تغییرات هواداران را خوشحال کنیم، اما این اتفاقات شگفت انگیز است. پارسال هیچکس توقع نداشت که ما قهرمان شویم و تا به خود آمدند دیدند سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم وگرنه مطمئن باشید نمی گذارند قهرمان شویم.

سرپرست استقلال در ادامه صحبت های خود اینگونه بیان کرد: سوال من از سازمان لیگ این است که چرا بین تیم ها تفاوت قائل می شوید و چرا باید در هندبال بدون تماشاگر مقابل پیکان بازی می کردیم و تیم مقابل باید در آزادی با حضور خود بازی کند. یک مخاطب؟ چون گفتند ما بازی نمی کنیم؟! چرا کرج یا سایر نقاط و شهرهای اطراف تهران این بازی را برگزار نکردند؟ آیا پیکان میزبان نیست و چاره ای ندارد؟

طاهری افزود: سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که آیا تصمیم گیرنده نباید بی طرف باشد؟ آیا باید برای رنگ خاصی امتحان کنم؟ این تصمیم مشکوک و به دور از عدالت است. این شرم بر سر رئیس سازمان لیگ است و هیچکس فراموش نمی کند که خودشان تبعیض و شبهه ایجاد می کنند.

سرانجام گفت: اگر تیر می افتاد آیا این اتفاق می افتاد؟ این هم از وضعیت تمهیدات و رسوایی ها در داوری است. ما سخت کار می کنیم و در حال کار هستیم. ما و هواداران چه گناهی کرده ایم که باید این تبعیض را تحمل کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید