مهاجم خشمگین یحیی و پرسپولیس تا ابد می ماند

مهاجم خشمگین یحیی و پرسپولیس تا ابد می ماند

مهدی عبدی که در فصل گذشته با ثبت هفت گل در این دیدار به عنوان بهترین گلزن این تیم شناخته شد، فصل جدید را با اهداف بزرگی دنبال خواهد کرد. مهاجم شمالی پرسپولیس که حالا با پیشنهاد جدی باشگاه چاوز پرتغال که به تازگی به لیگ برتر این کشور صعود کرده است، در این زمینه با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده است.

باشگاه پرتغالی اما در پیشنهاد خود به باشگاه پرسپولیس برای جذب این مهاجم مدعی شد که می خواهد مهدی عبدی را در این فصل به صورت قرضی بگیرد و برای فصل آینده مبلغ 500 هزار دلار به پرسپولیس پرداخت خواهد کرد اما پس از قطعی شدن قرارداد. موضوعی که تاکنون از سوی باشگاه پرسپولیس رد شده است اما همچنان پنجره مذاکره دو طرف باز است.

عبدی در مدت کوتاهی پس از حضور در باشگاه با مدیران تیم مذاکره خواهد کرد تا در مورد آینده خود تصمیم نهایی را بگیرد. مهاجم جوان پرسپولیس می خواهد به حضور در این تیم ادامه دهد و به هدف بزرگ خود یعنی کسب عنوان آقای گل در فصل آینده لیگ برتر دست یابد. با توجه به خریدهای ویژه پرسپولیس در این فصل و جذب بهترین مهاجمان فصل گذشته، هر مهاجمی دوست دارد کار را در این تیم دنبال کند تا بتواند شانس بزرگی را برای آقای گلی متصور شود. هدفی که عبدی هم در ابتدا به دنبال آن بود.

موضوع مهمی اما احتمالاً طرفین در مذاکرات جدید که به زودی به مفاد معاهده مربوط خواهد شد، دنبال خواهند کرد. قرارداد فعلی مهدی عبدی در حال حاضر کمتر از سایر بازیکنان است و او قصد دارد با مذاکره با مدیران تیم ها آن را تغییر دهد. موضوعی که البته بعید است از دید مدیران پرسپولیس دور بماند. ضمن اینکه او در قرارداد قبلی خود بند فسخ دارد که می تواند در مذاکرات جدید آن را به نفع طرفین تغییر دهد.

باید دید عبدی و پرسپولیس برای ادامه همکاری به توافق می رسند یا این مهاجم تصمیم می گیرد در لیگ پرتغال بازی کند تا همسایه اش علی علیپور شود.

دیدگاهتان را بنویسید