هشدار جدی به یحیی پرسپولیس مهاجم نمی گیرد و از مدعیان عقب می ماند

هشدار جدی به یحیی  پرسپولیس مهاجم نمی گیرد و از مدعیان عقب می ماند

سپهر حیدری مدافع سابق سرخپوشان درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: این تیم نسبت به فصل گذشته پشتوانه خوبی داشت و بازیکنان باتجربه ای به خدمت گرفت اما مشکل تیم در خط حمله است مهاجم کجاست ما تامین کننده نداریم.

وی افزود: اگر مشکل مهاجم پرسپولیس حل نشود از هفته اول این تیم دچار مشکل می شود و روی عملکرد پارسی ها تاثیر منفی می گذارد. مشخصا تکمیل لیست پرسپولیس خواسته گل محمدی است.

وی ادامه داد: به نظر من تیم برای تکمیل ترکیب خود به دو مهاجم نیاز دارد. پرسپولیس در فصل گذشته در خط حمله آسیب زیادی دید و در نهایت قهرمانی را از دست داد.

حیدری درباره قرعه کشی لیگ برتر سرخ ها خاطرنشان کرد: به نظر من قرعه بسیار سختی است و سخت ترین قرعه برای قرمزها بود. قد در فولاد شهر بالاست و بعد از بدنسازی می تواند در بازی اول مشکل ساز شود. ضمن اینکه ذوب آچان تیمی با انگیزه با مربی باتجربه ای به نام تارتار است. بنابراین ذوب آهن حریف برای پرسپولیس دردسر دارد.

بالاخره مدافع سابق پرسپولیس گفت: بازی آسانی در لیگ نداریم و همه بازی ها سخت و دشوار است اما برای قهرمانی باید همه بازی ها را برد.البته لیگ یک. بازی برای مدعیان قهرمانی بسیار مهم است و با برد در بازی اول، تیم در مسیر قهرمانی قرار می گیرد و انگیزه بازیکنان را افزایش می دهد، اما اگر تیم انجام دهد اگر در بازی اول نتیجه نگیریم، شرایط تیم بسیار سخت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید