ستاره خشمگین یحیی گل محمدی و پرسپولیس در چنگال تیم های اروپایی

ستاره خشمگین یحیی گل محمدی و پرسپولیس در چنگال تیم های اروپایی

مهدی عبدی، مهاجم شمالی پرسپولیس پس از حضور در دیدار دوستانه تیمش مقابل اردو، ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرد و برای جشن قهرمانی نساجی مازندران در جام حذفی راهی ورزشگاه آزادی شد. همین موضوع جنجال به پا کرده و یحیی گل محمدی، مهاجم جوان تیمش از حضور در تمرین روز پنجشنبه تیمش محروم شد.

عبدی در فصول اخیر چندین گل بسیار مهم برای این تیم به ثمر رسانده است. گلزنی در دربی و حساس ترین رقابت های آسیایی برای مهدی عبدی تجربه بزرگی بود و او را تبدیل به گلزن و مهاجم فوتبال ایران کرد. او در حال حاضر بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل است، اما این بازیکن اخیرا افت قابل توجهی داشته است و پس از پیوستن به شیرزد تمیرف در اکثر مسابقات نیمکت نشین شده است.

خیلی ها با توجه به مهاجمان پرسپولیس انتظار داشتند عبدی فرصت بیشتری برای بازی و عملکرد بهتر از خودش داشته باشد. اتفاقی که قبلا نیفتاده بود و عبدی انتظارات را برآورده نکرد. حواشی ایجاد شده برای عبدی و همچنین عملکرد ضعیف او در چند بازی اخیر یک چیز را به خوبی ثابت می کند.

عبدی در چند وقت اخیر تمرکز خوبی روی تمرینات و بازی های پرسپولیس نداشته و یکی از دلایل عدم تمرکز او هجوم عوامل برای انتقال اوست. شنیدیم بعدازظهر پنجشنبه ساعاتی قبل از بازی دوستانه پرسپولیس مقابل اردو، جلسه ای بین عبدی و چند نفر از عوامل تشکیل شده و پیشنهادی مبنی بر انتقال مهاجم پرسپولیس به این بازیکن ارائه شده است.

همانطور که شنیدیم عبدی دو پیشنهاد از لیگ پرتغال داشت که هر دو به دلیل کم ارزش بودن رد شدند. گفتنی است مهاجم پرسپولیس با وجود اینکه چندین فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، بندی در قراردادش وجود دارد که به راحتی می تواند با پرداخت 100 هزار دلار از پرسپولیس جدا شود و به یک تیم خارجی بپیوندد. خود عبدی دوست دارد در صورت دریافت پیشنهاد خارجی خوب و مورد تایید مالی، حضور در لیگ دیگری را تجربه کند. اگر چنین پیشنهادی به دست عبدی نرسد، فصل آینده او را با پیراهن پرسپولیس خواهیم دید.

دیدگاهتان را بنویسید