انتخاب خشمگین جدید و بزرگ گل محمدی برای هواداران پرسپولیس

انتخاب خشمگین جدید و بزرگ گل محمدی برای هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی علیه پیمان بابای مهاجم سرعتی و گلزن تراکتورسازی نوشتند: با کاری که کردی حق نداری از این کشورها بیایی!

وقتی بدانید جالب تر می شود؛ از زمانی که یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، این باشگاه چندین بار برای جذب پیمان بابای مهاجم فعلی تراکتورسازی تلاش کرد اما موفق به جذب او نشد.

یحیی هم در نیم فصل زمستان سعی کرد بابای را به پرسپولیس بیاورد که با مخالفت مدیران تراکتورسازی و زنوزی مالک این باشگاه مواجه شد. مالک تراکتورسازی که رابطه خوبی با پرسپولیس و هواداران این تیم ندارد، اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی نمی خواهد ستاره تیمش را در نقل و انتقالات نیم فصل به پرسپولیس بدهد. همین مشکل باعث شد تا بابایی در نیم فصل به پرسپولیس بیاید.

حالا در پایان لیگ بیست و یکم شنیده می شود که پیمان بابای دوباره به لیست پرسپولیس و یحیی گل محمدی بازگشته است. قرارداد بابایی با تراکتورسازی در پایان این فصل به پایان می رسد و این بازیکن به راحتی می تواند با پرسپولیس یا تیم دیگری قرارداد ببندد.

مدیران تراکتورسازی دو بار به پیمان بابای پیشنهاد تمدید قرارداد دادند اما هر دو بار این بازیکن با پیشنهاد تراکتورسازی مخالفت کرد و به آنها گفت که قصد دارد فصل آینده به تیم دیگری برود اما …

درگیری اخیر پیمان بابایی با امید عالیشاه در دیدار جنجالی اخیر در تبریز می تواند دوران فوتبالی مهاجم تراکتورسازی را متحول کند. در نیمه دوم بازی که سنگ پرانی تماشاگران تبریزی به اوج خود رسید، امید عالیشاه کاپیتان تیم میهمان که به شدت شاکی و عصبانی شده بود یکی دو تا سنگ برداشت و روی سکوها پرتاب کرد. ورزشگاه یادگار امام. این اقدام امید عالیشاه واکنش پیمان بابایی را به دنبال داشت. اعتراض مهاجم تراکتورسازی به حرکت کاپیتان پرسپولیس برای شروع درگیری بین بازیکنان دو تیم. درگیری در میانه میدان که در نهایت منجر به اخراج محمد مسلم پور از تراکتورسازی و حامد پاکدل از پرسپولیس شد.

حالا هواداران پرسپولیس که انتظار نداشتند فصل آینده حمله تیمشان با هم تیمی های احتمالی شان درگیر شود، به شدت از قرارداد بابایی گلایه کرده و او را به فضای مجازی کشانده اند.

باید منتظر ماند و دید با آخرین اتفاقات، آیا پیمان بابایی دوباره در لیست یحیی گل محمدی قرار می گیرد یا پرسپولیسی ها به دنبال مهاجم دیگری برای فصل آینده هستند؟

منبع: خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید