حمله خشمگین هواداران استقلال به این ستاره; به خود آمد

حمله خشمگین هواداران استقلال به این ستاره;  به خود آمد

سید حسین حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال و کاپیتان اصلی این تیم پس از بازگشت از جام جهانی روند نسبتا خوبی را طی نکرد. حسینی که قبل از اعزام به مسابقات جام جهانی به ندرت دروازه حریف را باز می کرد، در چهار بازی قبل از حضور در مسابقات قطر در سال 2022، 4 بازی متوالی در نهم، دهم، یازدهم و هفته برای تیم ملی پوشان کلین شیت کرد. سوپرجام مقابل ذوب آخان، آلومینیوم اراک، هواداران مازندران و نساجی رها شد و راهی جام جهانی شد.

اما این دروازه بان در اولین بازی خود از جام جهانی دو گل مقابل پرسپولیس به ثمر رساند که تقریباً همه صاحبنظران هر دو گل را حسینی بر عهده داشتند و عملکرد او را بسیار ضعیف توصیف کردند. سپس دو گل از تراکتور گرفت که یکی از آنها مقصر اصلی مشخص شد. حسینی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز از تراکتورسازی یک گل به ثمر رساند تا همزمان با نتایج کلی تیم استقلال (پس از از سرگیری مسابقات فوتبال) بیشتر زیر ذره بین قرار گیرد. بیشتر از هواداران این تیم

مصدومیت سیدحسین حسینی قبل از بازی با سپاهان و بعد از بازی با تراکتور در جام حذفی باعث شد تا این دروازه بان 4 بازی از ترکیب اصلی استقلال دور بماند. با تمام این اوصاف حسینی در بازگشت به مسابقات لیگ برتر از هفته بیستم مقابل پیکان موفق شد در دو پیروزی مشابه (2-0) این تیم و تفنگداران استقلال را با دو کلین شیت متوالی همراهی کند. اما گل زیبای ایوب کلانتری در دیدار مقابل نساجی مازندران مورد پسند هواداران استقلال قرار نگرفت. حسینی در دیدار مقابل گل گهر سیرجان پس از تلاش ناموفق برای گرفتن توپ از مهاجم گل گهر سیرجان مورد انتقاد کارشناسان و پیشکسوتان دروازه بانی استقلال قرار گرفت.

با گذشت ساعاتی از بازی دیروز استقلال و گلز گهر سیرجان و با مرور صفحات مجازی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و کانال تلگرامی هواداران استقلال مشاهده می شود که هواداران این تیم با توجه به حساسیت نکاتی که در بالای جدول، تا عملکرد دروازه بان اعضای اصلی تیم چندان راضی نیستند.

جمعی از هواداران استقلال بارها تیتر «دو بازی متوالی و دو اشتباه» را با حروف درشت در صفحات خود به اشتراک گذاشته اند. برخی دیگر به حسینی یادآوری کردند که; وقتی جام جهانی تمام می شود و دنیا ادامه دارد، فوتبال تمام نمی شود. برخی از صفحات استقلالی یادآور کاپیتان اصلی تیمشان است و به عملکرد خوب حسینی قبل از جام جهانی و کلین شیت های مستمر او اشاره کرد. «مهمترین بازی استقلال از الان تا پایان فصل است! به خودت بیا سید!

با توجه به اختلاف امتیاز کم استقلال، پرسپولیس و سپاهان (در بالای جدول)، بسیاری از هواداران استقلال خواستار این هستند که کاپیتان تیمشان نگاه دقیق تری به دروازه استقلالی ها داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید