حمله خشمگین سلطان استقلال به حریف بزرگ فتح الله زاده

حمله خشمگین سلطان استقلال به حریف بزرگ فتح الله زاده

علی جباری درباره محرومیت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا گفت: مشکلات استقلال به دلیل انتخاب مدیرانی است که در این باشگاه تعیین کرده اند. زمان سلطانی فر به او گفت رنگ تو با هم فرق دارد اما این دو تیم برای یکسان هستند. باید با یک چشم نگاه کرد. گفت برادرم پرسپولیسی است، گفتم نه، تو پرسپولیسی، من برادرت را استقلالی می شناسم! در مراسمی که یکی دو ماه پیش داشتیم، به وزیر گفتم فردی را که مستقل است و خوب کار می کند، تعیین کنید. مدیرانی را می بینید که برای رسیدن به آژورلو آمده اند. من در جلسات آنها شرکت نمی کردم زیرا می دانستم که او حقیقت را نمی گوید. عملکرد او را در گذشته می دانم. در یک جلسه به معاونانش گفتم که چرا در قبال پولی که می گیرد پاسخگو نیست و چرا امور باشگاه را درست نمی کند.

فتح الله زاده نباید می آمد

جباری گفت: همه پول داشتند و ندادند. کسانی که به این حاکمان پول دادند نگذاشتند درست خرج شود. استقلال توسط این آقایان نابود شد. اینقدر پول گرفت چرا بدهی باشگاه را نداد؟ بعد برای هواداران سخنرانی کرد، گفت به جانبازان آپارتمان می دهد، برادرزاده اش را استخدام کرد و خیلی مسائل دیگر… بعد کار را به فتح الله زاده دادند. او نباید می آمد و اشتباه می کرد. انتقاد از فتح الله زاده درست است اما چرا از مدیران قبلی صحبت نمی شود؟ او را به جایی که الان هست آوردند.

کاپیتان سال های استقلال تصریح کرد: هر جنایتی که به خاطر فتح الله زاده باشد چند برابر مدیران سابق است. فتح الله زاده اشتباه کرد اما بیشتر از مدیر قبلی بود، پول بیشتری داشت اما هزینه های غیرضروری داشت. شنیدم به فتح الله زاده گفته اند 300 میلیارد در حساب باشگاه است. آجورلو، مدیر مالی زمان، که فتح الله زاده نیز او را در اختیار داشت، گفت که آنها چک ها را نقد کردند و همه پول را گرفتند. اگر قرار است کسی قضاوت شود، همه باید مثل فتح الله زاده جواب بدهند. مهم نیست. آن ها همه یکسان هستند.

هوادار استقلال نباید بی ادبانه صحبت کند

وی افزود: استقلال تیم محبوبی است. اکنون برخی خانواده ها ناراحت و عصبی هستند. باشگاه استقلال همیشه الگو بوده است اما متاسفانه الان تعداد انگشت شماری حرف های بی ادبانه می زنند که چهره فرهنگی باشگاه را از بین می برد. هواداران از مسائل پیش آمده ناراحت هستند. درست است، اما باید منطقی با آن برخورد کرد. بی ادبی کارساز نیست من در این مورد شکایت دارم. یک هوادار حق اعتراض و حرف زدن را دارد. شکی نیست، اما اعتراض می تواند مؤدبانه باشد. ما قهرمان آسیا هستیم و بهترین هواداران را داریم.

به جانبازان قول خانه داده اند تا حرف نزنند

جباری گفت: همه مدیران به ویژه دو مدیرعامل آخر باید بیایند و پاسخگو باشند. چرا باید این وضعیت در باشگاه باشد؟ مدیرعامل قبلی قرارداد فرهاد مجیدی را به 3 سال تمدید کرد. چرا؟ به خاطر هوادار هوا باشه. به بزرگان گفت من خانه ای به شما می دهم. چرا؟ چون حرف نمی زنند و خودش کار خودش را می کند. پول را گرفت و رفت. پول را آن طور که می خواستند خرج کردند. یک سریال اجاره کردند. یک راننده 25 میلیونی آوردند و بعد آن مشکلات را به فتح الله زاده دادند. او هم به امید این پول آمد، اما بدتر شد.

این استقلال توانایی موفقیت در آسیا را داشت

وی تصریح کرد: با استقلال بد هستند. چرا این استانداران آنها را منصوب می کنند؟ چون نمی خواهند تیم نتیجه بگیرد. در آسیا می توان به استقلال دست یافت. او پتانسیل و فرصت حضور در 4 تیم و حتی شاید با تقویت برخی پست ها را داشت تا به قهرمانی برسد، اما او را نمی خواهند و دوستش ندارند. به فتح الله زاده گفتم از افرادی که مفید هستند و می توانند کمک کنند استفاده کند. اینطور نیست که عده ای در دفتر بنشینند و رهبران را دور خود جمع کنند. مردم منتظرند. آنها از شما می خواهند که موقعیت هایی را که قبلا داشتید تکرار کنید، این مستلزم یک نیروی قوی در کنار شماست.

گربان زاده صادق نیست

جباری در خصوص مناظره رئیس سازمان خصوصی سازی و مدیرعامل استقلال گفت: قربانزاده هم لج می کند. جایی که برایش راحت باشد صحبت می کند. من هیچکدام از این مردان را باور نمی کنم زیرا آنها دروغ می گویند. آنها نمی خواهند این باشگاه به افتخارات بیشتری دست یابد. گربان زاده مخالف استقلال است. در زمان سلطانی فر هم همین را گفتم و در آرشیو هست. قربانزاده هم صادق نیست. سجادی خودش پرسپولیسی است. مشکلی نیست، اما او باید هر دو تیم را همزمان ببیند.

ساپینتو باهوش است و هواداران باید قدر این تیم را بدانند

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه موضوع چک های فتح الله زاده در کنار مسائل دیگر باعث ناراحتی هواداران شد، اظهار کرد: می دانم. طرفدار درست می گوید اما انگیزه قربانزاده چه بود؟ او می خواست هواداران را تحریک کند و تیم را نابود کند. خوشبختانه بچه ها آگاه هستند. ساپینتو آنقدر باهوش است که توانست به خوبی از تیم محافظت کند و روند بسته شدن آن خراب نشد. خود بازیکنان در این موفقیت سهیم هستند. آنها برای هواداران خوب کار می کنند. ارزشش را دارد و هواداران باید قدر بازیکنان را بدانند. آنها به خاطر کسب نتایج خوب به هواداران احترام می گذارند. این را نباید نادیده گرفت.

وی افزود: حرف اصلی من اما این است که آقایان به ریشه استقلال حمله می کنند. اگر آنها واقعاً در مورد اشتباهات صادق باشند; مشکلات پرسپولیس خیلی بیشتر است. انشاالله مشکلات حل میشه شنیدم تلاش می کنند. البته قبول دارم که دیر شده و باید زودتر این کار انجام می شد. نظرات و صحبت های طرفداران درست است. آنها حق دارند و فتح الله زاده باید پاسخگوی آنها باشد. انشالله این به هواداران و خانواده هایشان کمک می کند تا آرامش پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید