تصویب اساسنامه کمیته ملی المپیک توسط هیات امنا / برگزاری انتخابات ریاست جمهوری با اساسنامه جدید

ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 1400/08/24
کد خبر: 1784421

اساسنامه کمیته ملی المپیک به تصویب هیات امنا رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ هفته گذشته کیکاووس ساعدی دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه انتخابات کمیته ورزشکاران با اشاره به تصویب اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک توسط هیات امنا گفت: اساسنامه جدید این کمیسیون تقریبا نهایی شده و اعلام خواهد شد. قبل از انتخابات.» این اساسنامه به تصویب شورای اجرایی کمیته ملی المپیک، هیات رئیسه و کمیته بین المللی المپیک رسیده و ابهامات اعلام شده از سوی هیات امنا در رسیدگی به آنها برطرف شده است. مجدداً در چند مرحله دو طرفه اساسنامه برای اعلام نظر نهایی به هیئت امنا ارجاع شد تا به دولت ابلاغ شود.

هادی طحانظیف، عضو و سخنگوی هیات امنا امروز در توییتر خود از تصویب اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک خبر داد. طحان نظیف در این باره می نویسد: «اساسنامه کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران» در جلسه هیئت امنا بررسی شد و مغایر با شرع و قانون اساسی تشخیص داده نشد. برای ورزشکاران عزیز آرزوی موفقیت و افتخارات فراوان داریم.

eac859eb 5c91 4979 aa7e 4f5107bd84d7 خبر خاکستری

بنابراین مشکلات پیش از اساسنامه کمیته ملی المپیک مرتفع شده و با توجه به مصوبه فوق، انتخاب رئیس کمیته ملی المپیک با اساسنامه جدید نیمه اول بهمن ماه انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید