مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا ورزشکاران ایرانی حریفان خود را شناختند


ساعت: 19:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902984

چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا از صبح فردا (پنجشنبه) با میزبانی کویت و حضور تیم ملی کشورمان آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی، چهارمین دوره مسابقات تیم ملی دوومیدانی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از صبح فردا در ورزشگاه الراشد کویت آغاز می شود و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

با برگزاری جلسه فنی ظهر امروز (چهارشنبه) برنامه نهایی مسابقات اعلام شد و رقبای کشورمان رقبای خود را شناختند. بر این اساس نمایندگان کویت، نپال، بنگلادش، سوریه، تاجیکستان، تایلند، قرقیزستان، سنگاپور، اندونزی، مالزی، ویتنام، ازبکستان، هند، سریلانکا، مالدیو، عراق، کره جنوبی، اردن، یمن، هنگ کنگ، لبنان، پاکستان بحرین، عمان، قطر، عربستان سعودی، قزاقستان، لائوس و چین تایپه 30 کشوری هستند که در دو بخش دختر و پسر در این رویداد مهم شرکت خواهند کرد.

تیم ملی دو و میدانی نوجوانان ایران با 25 ورزشکار (10 دختر و 15 پسر) فردا و در اولین روز به کویت اعزام شد. در برنامه زیر نوجوانان محبوب ما به مصاف حریفان خود می روند.

⭕️ روز اول مسابقه؛


در بخش دختران؛
ملیکا نوروزی و مهدیس مینایی (پرتاب چکش)، نسا مرادی (پرش طول)

? در بخش پسران؛
سینا افشین فر (دهکش)، سجاد آقایی (400 متر)، عرشیا مصدقی (پرتاب نیزه)، امیرحسین زندی و محمدرضا محمودی (110 متر با مانع)، محمدحسین سزاوار (پرتاب وزنه)

چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا تا چهارم مهرماه سال جاری به میزبانی کویت برگزار می شود.

لازم به ذکر است در سومین دوره این رقابت ها که به میزبانی هنگ کنگ برگزار شد، تیم ملی کشورمان با کسب 2 مدال طلا از ارسلان قشکایی و محمدرضا رحمانی فر در پرتاب وزنه و پرتاب دیسک، سادک صمیمی در پرتاب دیسک و سهند نوری در پرتاب چکش و در مجموع چهار مدال به کارش پایان داد.

دیدگاهتان را بنویسید