فینال مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا مرادی و آذرشب / 2 مدال طلا در انتظار کشتی گیر ایرانی


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877244

در سه وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا، دو کشتی گیر ایرانی به فینال راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، دومین دوره مسابقات سه رده کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان صبح امروز در بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

در پایان رقابت های مقدماتی محمد مرادی در وزن 71 کیلوگرم و سیدرضا آذرشب در وزن 80 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن منهای 65 کیلوگرم اهورا بویری پس از استراحت در دور اول دور دوم مقابل اکوبیر انگوروف از ازبکستان با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد و با شکست این حریف از دور رقابت ها کنار رفت.

در دسته تا 71 کیلوگرم با حضور 7 کشتی گیر مسابقات به صورت دوره ای در دو گروه 4 و 3 نفره برگزار می شود که محمد مرادی در اولین دیدار با نتیجه 8 بر 3 مقابل امیر شاه وهابوف از ازبکستان شکست خورد. وی در دیدار مقابل یوجین تاکاهی از ژاپن با نتیجه 7 بر 4 پیروز شد و به عنوان دوم گروه راهی نیمه نهایی شد. مرادی در این مرحله با نتیجه 5 بر 4 از سد ژومارت آرالوف قرقیزستان گذشت و جواز حضور در فینال را کسب کرد. وی در فینال به مصاف امیر شاه وهابوف از ازبکستان می رود.

در وزن 80 کیلوگرم سیدرضا آذرشب در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر مقابل کامرانبک اوتکیروف از ازبکستان به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله بیبیت کوراگانوف از قزاقستان را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و راهی فینال شد. وی در فینال به مصاف برنده کشتی گیر هند و قرقیزستان می رود.
مسابقات اوزان فوق عصر امروز برگزار می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید