کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا یک مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز برای کشاورزان ایرانی


ساعت: 19:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877134

در پایان اولین روز از رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز در بیشکک قرقیزستان، تیم ایران با کسب مدال طلا، 3 نقره و 2 مدال برنز دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، امروز (یکشنبه) در بیشکک قرقیزستان مسابقات 7 وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا برگزار شد که در پایان تیم ایران با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز به مقام قهرمانی دست یافت.

در پایان روز نخست کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا، محمد جهانگیری در وزن 110 کیلوگرم، پیام احمدی در 45 کیلوگرم، علی احمدی وفا در 48 کیلوگرم، ابوالفضل میرشکار در 60 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند. مدال نقره، محمد ری گل در وزن 51 کیلوگرم و حمیدرضا کشکار در وزن 92 کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در دسته تا 45 کیلوگرم که 7 کشتی گیر حضور داشتند این مسابقات در دو گروه 4 و 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود که پیام احمدی در دور نخست مقابل تایگا کیشیدا از ژاپن با نتیجه 7 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم 8 بر صفر یوگن خان از کره جنوبی را شکست داد و در دور سوم شهزاد روزیخانوف از ازبکستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. احمدی در این مرحله با نتیجه 10 بر یک عمر تنتیماک اولو از قرقیزستان را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شهزاد روزیکانوف از ازبکستان شد و به مدال نقره دست یافت.

در دسته تا 48 کیلوگرم که 7 کشتی گیر در آن حضور داشتند، مسابقات در دو گروه 4 و 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود و سپس با نتیجه 7 بر 3 از سد رونیت شارما از هند عبور کرد و به سد رونیت شارما رسید. نیمه نهایی احمدی وفا در این دیدار با نتیجه 5 بر یک سردار هلمرزایف از ازبکستان را شکست داد و به فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل رونیت شارمن از هند با نتیجه 7 بر 6 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن منهای 51 کیلوگرم محمدرضا گلامی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر عبدالعزیز الکامدی از عربستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی همچنین با نتیجه 9 بر 7 مغلوب کوبانیچ آرینوف از قرقیزستان شد و راهی پلی آف شد. گلامی در این دیدار با نتیجه 7 بر صفر از سد یون گیون جین کره جنوبی گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 55 کیلوگرم محمد کمالی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر 4 مغلوب احههوجا از قرقیزستان شد و کمالی به دلیل شکست این مبارز در نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم ابوالفضل میرشکار در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر سئومون هاک از کره جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم حسین حسن اف تاجیک را با نتیجه 9 بر 7 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. میرشکار 8 بر صفر شاتلیک یونسوف از ترکمنستان را شکست داد و به فینال راه یافت. وی در فینال با نتیجه 8 بر 5 مغلوب جانتورو میرزالیف از قرقیزستان شد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 92 کیلوگرم حمیدرضا کشکار در دور نخست مقابل انصار رحمت زودا از تاجیکستان با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نوربولات سیرگابای اولو از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و راهی پلی آف شد. کشتکار در این دیدار 8 بر صفر اوتام رانا از هند را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 110 کیلوگرم محمد جهانگیری در دور نخست با نتیجه 7 بر یک بهرام کوربانوف از قرقیزستان را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر سی یون کیم از کره را شکست داد و راهی فینال شد. جهانگیری در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر پاردیپ سینگ هوسا از هند را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی برترین ها به شرح زیر است:
45 کیلوگرم: 1- شهزاد روزیکانوف (ازبکستان) 2- پیام احمدی (ایران) 3- شینگیسخان عبدیخالیموف (قزاقستان)
48 کیلوگرم: 1- روهیت شارما (هند) 2- علی احمدی وفا (ایران) 3- آرسن جمعه (قزاقستان)
51 کیلوگرم: 1-روان بکیموف (قزاقستان) 2-کوبانیچ آرینوف (قرقیزستان) 3-محمدرضا گلامی (ایران) و دایسوکه موریشیتا (ژاپن)
55 کیلوگرم: 1- نریمان بیکونوف (قزاقستان) 2- هورشیدبک نورمحمداف (ازبکستان) 3- بیونگی سئو (کره جنوبی) و عبدالاخادجا (قرقیزستان) … 8- محمد کمالی (ایران)
60 کیلوگرم: 1- جانتورو میرزالیف (قرقیزستان) 2- ابوالفضل میرشکار (ایران) 3- یوسف آشرپوف (قزاقستان) و حسین حسن اف (تاجیکستان)
92 کیلوگرم: 1- سیرگابای اولو نوربولات (قرقیزستان) 2- چینبک رزاکولوف (قزاقستان) 3- حمیدرضا کشکار (ایران) و جی نو چوی (کره جنوبی)
110 کیلوگرم: 1- محمد جهانگیری (ایران) 2- پاردیپ سینگ کوشا (هند) 3- کوانیش آمانگلدی (قزاقستان) و شی یون کیم (کره جنوبی)

روز دوشنبه مسابقات گربه برگزار می شود. 65، 71 و 80 کیلوگرم که نمایندگان کشورمان در این اوزان اهورا بویری، محمد مرادی و سیدرضا آذرشب هستند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید