با رکوردهای خوب، امیدوارم به روزهای اوج خود برگردم


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816404

ملی پوش کایاک ایران گفت: هرگز چنین رکوردهایی در زمستان نداشته ام و امیدوارم با بهبود شرایط به اوج خود برگردم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان گاویدل در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی درباره اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: از سال 2019 در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده ام و قطعا با تمریناتی که داشتیم نتایج درخشانی در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم داشت.

وی ادامه داد: خدا را شکر شرایط فعلی بسیار خوب است و هر روز که می گذرد بهتر می شویم. با تمریناتی که قبل از شروع اردو با ایرج اگلیمی داشتم از نظر استقامتی شرایطم خوب بود و در اردو و با تمرینات پدرو از نظر سرعت وضعیت بسیار خوبی پیدا کردم.
وی ادامه داد: تمرینات گروهی با قایق نیز بسیار خوب است و با بچه ها هماهنگی کامل داریم و برای مسابقات آماده هستیم، اما هدف اصلی ما بازی های آسیایی است و همراه با همه بچه ها علاوه بر تماشای مسابقات قهرمانی آسیا. آرنج را نشانه بگیرید.”
وی درباره عملکرد سرمربی برزیلی تیم ملی آب های آرام تاکید کرد: پدرو مربی با علم و دانشی است و فشار تمرینات او بسیار زیاد و شیری است. اگر بتوانیم این فشار را تحمل کنیم، قطعا عملکرد خوبی خواهیم داشت. برای من شخصا تمرینات پدرو بسیار موثر بود و به روزهای اوج بازگشتم و با این روند امیدوارم بهتر از دوران اوج خود شوم.
گاویدل با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هدف ما در این رقابت ها کسب رنگارنگ ترین مدال ها از همه موادی است که در آن حضور داریم و امیدوارم با نتایج خوب راه موفقیت در بازی های آسیایی هموارتر شود. . “
دارنده مدال برنز بازی های آسیایی پالمبانگ گفت: باید از ایرج اگلیمی، پدرو و فدراسیون قایقرانی تشکر کنم که برای شرایطی که در آن قرار دارم اردوهای منظمی را برپا کردند و خوشحالم که در این شرایط ایده آل قرار گرفتم. “
ملی پوش کایاک ایران تاکید کرد که فشار تمرینات بسیار زیاد است. به طور کلی ورزش حرفه ای شرایط خاص خود را دارد و ما به عنوان ورزشکار تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین باشیم. ورزش حرفه ای نیاز به تمرین، تغذیه، مکمل ها و تمرینات روحی و روانی بالا دارد و قطعا قایقرانی ایران توانایی کسب بهترین عناوین آسیایی و حتی جهانی را دارد.
وی ادامه داد: در مقایسه شرایط فعلی با سال های گذشته باید بگویم که هرگز در فصل زمستان و زمستان این رکوردها را نداشتم و زمان هایی که در لیگ ثبت کردم و تست ها به من امید زیادی برای کسب نتیجه درخشان در رقابت های پیشرو داشت. تمام تلاشم را خواهم کرد تا به خودم و همه کسانی که برای من زحمت کشیدند، جبران کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید