بیش از 45 سال است که در تهران هستم / کشتی تهران از روزهای اوج خود فاصله دارد. جانبازان و قهرمانان طرد می شوند


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877021

دفتر هیئت تا پایان سالن هفتم شهدای تیر در فدراسیون خواهد بود.

رئیس هیئت کشتی استان تهران گفت: بیش از 45 سال است که در کشتی تهران هستم و به نقاط ضعف و قوت آن آگاهی کامل پیدا کرده ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدابراهیم امامی رئیس هیئت کشتی استان تهران درباره حضور خود در هیئت کشتی تهران گفت: بیش از 45 سال است که در تیم ملی کشتی و تهران حضور دارم و در مسابقات مختلف فعالیت کرده ام. راه ها. جامعه کشتی با توجه به حضورم در سازمان لیگ و هیات داوران و همچنین برگزاری مسابقات کشتی شناخت خوبی از من دارد و من نیز شناخت خوبی از این نزدیکان دارم.

وی افزود: وقتی رئیس فدراسیون کشتی روز گذشته با من در مورد سرپرستی هیئت کشتی استان تهران صحبت کرد، دلایلی را به او دادم تا از طرف فدراسیون صحبت کند و همچنین هدایت تیم های ملی بزرگسالان برای جام جهانی را بر عهده بگیرد. صربستان از پذیرش آن امتناع کرد، اما علیرضا منشی من را متقاعد کرد که این راه دشوار را برای حل وضعیت کشتی تهران طی کند.

داور طراز اول بین المللی کشورمان که سابقه داوری در مسابقات جهانی و داوری بازی های المپیک 2016 را در کارنامه دارد، درباره قبولی در این سمت گفت: به هر حال من هم جزو جامعه کشتی تهران هستم و من از وضعیت کشتی او آگاهی کامل دارم.» همانطور که می دانید کشتی در تهران با روزهای اوج خود فاصله دارد و بسیاری از مربیان، پیشکسوتان، داوران ارشد و قهرمانان آن به دلایل شخصی رد شده اند.

وی ادامه داد: با این حال اگر می خواهیم موفق شویم باید از همه توان و امکانات خود استفاده کنیم ضمن اینکه خرد جمعی و نظر سازنده بزرگان بسیار موثر خواهد بود.

رئیس هیئت کشتی استان تهران با بیان اینکه تا بازسازی کامل سالن هفتم شهدای تایر به کار خود در دفتر هیئت کشتی در محل فدراسیون ادامه خواهد داد، گفت: این کار را انجام می دهم. الله حدود 2 ماه دیگر آماده می شود و به هیئت رزم در تهران تحویل داده می شود. اما تا آن زمان در فدراسیون جایی خواهیم داشت تا مبارزه تهران در زمین نباشد.

وی در خصوص کادر اجرایی هیات کشتی استان گفت: در حال بررسی وضعیت فعلی هستم. افرادی را که بتوانیم از دانش و کارآیی آنها بهره مند شویم را حفظ خواهیم کرد و در صورت لزوم افراد جدیدی را برای بهبود کار اضافه خواهیم کرد.

امامی افزود: البته تا زمانی که کار انجام شود و بتوانیم به جامعه کشتی تهران خدمت کنیم، به زمان کوتاهی برای آموزش کادر اداری و انجام کارهای دیگر نیاز داریم، اما در این مدت از راه خوب بیشترین استفاده را خواهم کرد. که بتوانم جلسات سازنده اعم از مسائل فنی و اجرایی را با مربیان، پیشکسوتان، قهرمانان، داوران و رزمی کاران در تهران برگزار کنم.

رئیس هیئت کشتی استان تهران در پایان گفت: رئیس فدراسیون کشتی بارها در جلسات و مصاحبه های خود اعلام کرده است که هیچ تعارفی برای هیئت های رده پایین نیست و همه آمده ایم تا مبارزه کشور را در این امر بالا ببریم. اگر مجبور به جابجایی شود، اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید