چگونه برگردم؟ من فقط روی کارم تمرکز می کنم


ساعت: 18:13
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894421

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره گفتگو با تاج گفت: نه هنوز صحبتی نکرده ام و امیدوارم این روزها این اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در حاشیه مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 قطر گفت: فکر می کنم منطقی بود که جام جهانی به ایران آمد زیرا برای ششمین بار به این رقابت ها رسیدیم. مراسم و مراسم خوبی بود. افسانه های زیادی اینجا آمدند که خوب بود. در این مراسم چند صندلی خالی بود.

وی درباره برنامه خود برای تیم ملی در جام جهانی ادامه داد: بعد از مسابقات لیگ برتر ایران به اردویی در اتریش می رویم. امیدوارم همه چیز خوب باشد و سخت کار کنیم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا دیداری با رئیس جدید فدراسیون داشته است، گفت: نه، هنوز صحبتی نکرده ام و امیدوارم این روزها این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم ملی کشورمان تصریح کرد: تنشی وجود ندارد و تلاش و تلاش می کنیم تا بازیکنان را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم.

وی درباره برنامه های تیم ملی برای اردوی اتریش و 2 بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال گفت: لیست بلندبالایی از بازیکنان برای اردوی تیم ملی آماده کرده ایم که در 2 مرحله از تعداد آنها کاسته می شود. ابتدا قبل از شروع اردو و سپس در حین تمرین.

اسکوچیچ درباره بازی با اروگوئه گفت: مطمئن نیستم تیم ملی اروگوئه با ترکیب کامل مقابل ایران بازی کند یا خیر، اما می دانم که بازی با این تیم فرصت خوبی برای تیم ما است.

وی در پاسخ به این سوال که “نگران نیستید که تاج قبل از انتخابات گفته بود در صورت ریاست فدراسیون، کارلوس کی روش را به تیم ملی بازمی گرداند؟” وی تاکید کرد: نگران نیستم و روی کارم تمرکز می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید