عنایتی: کم حاشیه ترین تیم لیگ هستیم/ ربیعی: می خواهیم شگفتی ساز مسابقات باشیم


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814662

مربیان تیم های فوتبال هوادار و مس پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کپر رفسنجان گفت: بازی فوق العاده سختی مقابل تیم کپر رفسنجان داریم، تیمی که می تواند یکی از سه یا چهار تیم برتر فوتبال کشورمان باشد. بازیکنان، شرایط و امکانات ما می دانیم که این تیم بهترین خط حمله لیگ را دارد. هم آقای گل و هم آقای پاز گل دارند و فردا شرایط سختی داریم و باید خیلی باهوش باشیم تا بازی را در 90 دقیقه کنترل کنیم و شرایط خوبی برای خودمان ایجاد کنیم تا به هدفمان برسیم و مثل همه بازی ها سعی کنیم شرایط را به نفع خودمان ببریم.

وی ادامه داد: بازی فردا با مس را به بازیکنانمان یادآوری کردیم و خدای نکرده با فکر خوب و شرایط ایده آل در این دیدار موفق خواهیم شد. اتفاقی که برای تیم ما افتاده این است که لشکری ​​محروم و مجروح داریم. متاسفانه در بازی با آلومینیوم این وضعیت برای ما پیش آمد. ما حدود 5 یا 6 بازیکن اصلی نداریم اما ذخیره ها در یک سطح هستند و تاثیری در کیفیت کار ما نخواهد داشت. محمدی، حسینی، میری و پورمحمد محروم و جعفری و بشاگردی مجروح شدند.

سرمربی تیم فوتبال درباره اعتصاب بازیکنانش گفت: نگاه ما مثبت است. باید از بازیکنان تیمم تشکر کنم. فکر می کنم کم حاشیه ترین و بی تکلف ترین تیم لیگ هستیم و دست همه بازیکنانم را می بوسم. این یک مشکل در خانواده است و مطمئن هستم که تا دو سه روز آینده این مشکل حل خواهد شد و مطمئن هستم که هم مدیریت و هم مالک باشگاه سخت تلاش می کنند تا بودجه ای برای حل این مشکل در باشگاه تامین شود. چند روز آینده این مشکلات ما را از هدف خود منحرف نمی کند. مطمئنم بازیکنان ما می‌دانند که ما چه چیزی در سر داریم. در نهایت مشکلاتی در خانواده ایجاد می شود و مطمئنم با درایت سرپرست و مالک باشگاه این مشکل حل می شود و طبق برنامه پیش می رویم.

عنایتی در پاسخ به سوالی درباره اعتصاب اخیر که منجر به تعطیلی اردوها شد، گفت: نمی خواهم زیاد در این باره صحبت کنم. اتفاقی که افتاد برای من شرم آور و تعجب آور بود. تمرین دیروز تحت الشعاع این موضوع قرار گرفت اما مطمئنم انگیزه بچه های ما کم نمی شود و همه آنقدر هیجان زده هستند که فردا می توانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به روند خوب هواداران که پس از بازی با استقلال مقابل فولاد و سپاهان سه برد و دو تساوی به دست آوردند، خاطرنشان کرد: در نیم فصل هم فوق العاده خوب بازی کردیم و به دلیل نداشتن تجربه امتیاز از دست دادیم. در بازی برگشت تجربه تیم ما کمی بیشتر شد و بچه ها شرایط را بهتر درک کردند و حالا خوب بازی می کنیم و نتایج خوبی هم کسب می کنیم. 9 فینال و مسابقه سخت داریم که هر کدام برای ما مهم است و مطمئن باشید اگر بخواهیم به باد امتیازات جمع آوری شده برویم قطعا ضربه خواهیم خورد. بارها این موضوع را به بازیکنان خود تذکر داده ایم و خدای نکرده با همین انگیزه جلو می رویم. تنها دغدغه من برخی از مشکلات پیش آمده است که انشالله تا دو سه روز آینده حل شود و با مجموعه ای کاملا سالم و با انگیزه جلو برویم.

وی در پاسخ به این سوال که جایگاه هوادار در پایان فصل را کجا می بینید؟ مجموعه ما امسال فقط یک دستور کار برای بقا دارد و اینکه در حال خلق یک شخصیت برای طرفداران هستیم. چه باشیم و چه نباشیم باید ساختمانی برای هواداران بسازیم که قوی باشد و بعد با برنامه ریزی بهتر بتوانیم جایگاه خوبی داشته باشیم. در مسابقات قهرمانی امسال انتظار داریم در جام قهرمانی بمانیم و انتظار دیگری نداریم، اما این بدان معنا نیست که برای موفقیت و صعود در جدول تلاش نمی کنیم. ما مطمئناً تمام تلاش خود را در این کار انجام خواهیم داد.

عنایتی در پاسخ به اظهارات داریوش مصطفوی مبنی بر اینکه عزیزی هادم دستور سخت گیری در صدور مجوز حرفه ای برای استقلال و پرسپولیس را داده است، یادآور شد: نباید در این مورد صحبت کنم، زیرا وقتی فردی اطلاعات ناقص دارد اگر صحبت کند و بالعکس. مشکل، شاید حاشیه ایجاد شود. اجازه دهید به این سوال پاسخ ندهم. خدای نکرده برای فوتبال ما، نه تنها برای استقلال و پرسپولیس، بلکه برای کل لیگ ما، اتفاق خوبی رخ دهد، زیرا ما زیر سایه بسیاری از کمبودها هستیم و اگر ادعای حرفه ای بودن داریم، باید شرایط را خیلی بهتر کنیم.

تیم های ما از آماتورها پایین تر هستند و فقط اسم یک حرفه را داریم و امکانات اولیه فوتبالی زیادی نداریم. انشاالله با شرایط فدراسیون قدرت کسانی که قصد دارند به صورت حرفه ای فوتبال بازی کنند می آیند.


ربیعی: می خواهیم غافلگیر شویم

محمد ربیع در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هوادار گفت: می دانیم که هوادار تیم بسیار خوبی است. مخصوصا در نیمه دوم که تیم بسیار بهتر و شجاع و قابل احترامی است. با توجه به اینکه در بازی قبل یک بازی بیش از 90 دقیقه و 10 نفره (مقابل نفت مسجد سلیمان) داشتیم، تنها نگرانی من فشاری است که در این دیدار به تیم ما وارد شد و امیدوارم با ریکاوری شرایط خوبی داشته باشیم. شرایط این مسابقه

وی درباره غایبان مس رفسنجان مقابل هواداران گفت: میثم تیموری را به دلیل محرومیت نداریم. یکی از بازیکنان ما هم مصدوم است و تا امشب وضعیت او مشخص می شود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و جدال با تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر گفت: این جام مکانیزم متفاوتی دارد. ما در دو تیم قبلی لیگ برتری بازی کرده ایم و برای تیم هایی مثل خلیج فارس احترام زیادی قائل هستم. من در سال 90 سرمربی یک تیم لیگ دومی بودم و موفق شدیم یک تیم لیگ برتری را در جام حذفی حذف کنیم. همان سال در ورزشگاه آزادی به صورت مستقل بازی کردیم و انگیزه چنین تیم هایی را می دانم.

ربیعی تجربه حضور در لیگ های پایین را به او کمک کرد و خاطرنشان کرد: حضور تیم خلیج فارس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را تبریک می گویم و در جریان بازی درباره این تیم صحبت خواهم کرد. اسم تیم ها با ما فرقی نمی کند و ریتم و شخصیت بازی برای من مثل همه تیم ها یکسان است.

وی درباره دو دیدار اخیر مس رفسنجان که به ترتیب با شکست و تساوی به پایان رسید، تصریح کرد: برای نفت مسجد سلیمان و محمود فکری که دوست و همکار خوبم هستند احترام زیادی قائل هستم. در صورت نرسیدن بازی به دقیقه اول تیم ما 10 نفره شد و برنامه ما برای این دیدار از بین رفت. سعی کردیم ریتم بازی را حفظ کنیم و از نظر کیفیت بازی، این تساوی برای من ارزش بیشتری از برد داشت. بازی با 10 نفر در ابتدا بسیار سخت است و فشار بدنی سنگین و مرگباری را به بازیکنان وارد می کند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به عملکرد هواداران مقابل بازیکنان بالای جدول گفت: به عنایتی و تیمش تبریک می گویم که سپاهان و فولاد را در تهران متوقف کردند. او از طرفداران واریرز است و ما نشان داده ایم که می خواهیم با اعتقادی که داریم لیگ را شگفت زده کنیم. تا اینجای کار سعی کردیم با این باور مبارزه کنیم و این هدف اکنون در ذهن من و بازیکنانم است.

ربیعی با بیان اینکه باشگاه مس در دومین سال حضور خود در لیگ برتر هدف دیگری داشت، گفت: با سرعتی که برای 9 هفته آینده ایجاد شده، نمی خواهیم از فرصت دور شده و برای جاه طلبی خود بجنگیم. در تمام مسابقات سعی کردیم برای امتیاز کامل وارد زمین شویم و همچنین می خواستیم بازی شناور خود را مقابل پرسپولیس ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه کپر رفسنجان می توانست بدون هیچ اشتباه فردی مقابل پرسپولیس بهتر عمل کند، افزود: باید از عملکرد کلی کوپر قدردانی کرد و شاید بخواهید در بسیاری از مسابقات تفاوت بزرگی ایجاد کنید اما شکست می خورید. سبک و فلسفه در همه بازی ها.

رفسنج مس سرمربی تیمش درباره وضعیت فیض الرشیدی و ساهر سلیمان دو بازیکن عمانی تیمش توضیح داد: الرشیدی و داود نوشی صوفیانی هر کدام در نیمی از بازی ها به میدان رفتند. من از سال گذشته به داوید اعتقاد داشتم و هدفم جذب دو دروازه بان همسان برای رقابت بود. گاهی به دلیل حضور در مسابقات ملی 20 روز تمرین نمی کرد و همین امر باعث دوری فایز از دروازه می شد. من این رقابت را در تیمم دوست دارم و فکر می کنم باعث شد هر دو دروازه بان تمرینات و کیفیت خوبی داشته باشند.

ربیع با تمجید از هافبک مس عمانی رفسنجان گفت: ساچر جوان 22 ساله ای با کیفیت بسیار خوب است و در ابتدای فصل از او استفاده کردم. این بازیکن در دیدار تیم ملی عمان مقابل استرالیا که بعد از هفته سوم لیگ برتر برگزار شد از ناحیه کتف آسیب دید و مدتی از زمین مسابقه دور بود. سلیمان زمانی به میادین برگشت که زمین ما از کیفیت بالایی برخوردار بود و آذرباد، منشا، علیاری و امام علی را داشتیم.

وی همچنین با تمجید از عملکرد محسن آذرباد و گادوین منشا گفت: بهترین گلزن و بهترین گلزن لیگ برتر را داریم و همین باعث شده ساچر کمتر بازی کند. شرایط رقابتی در تیم ما حاکم است و سلیمان بازیکن خلاقی است که توانایی انتقال بازیکن حریف را در زمانی که باید کارهای خارق العاده ای انجام دهد را دارد. خط مقدم ما به هماهنگی لازم رسیده است و ممکن است دست زدن به آن اشتباه باشد.

سرمربی مس رفسنجان به بازی جوانمردانه منشا در دیدار مقابل آلومینیوم اراک اشاره و خاطرنشان کرد: نقی زاده در یک سوم دفاع ما مصدوم شد و زمانی که در ضدحمله بودیم به محوطه جریمه آلومینیوم چسبیده بود و یک اشتباه به نفع ما اعلام شد. . پیشینه انسانی بسیار خوش اخلاق است و سعی کردیم با رفتار روانی و احترام متقابل آن را به خوبی کنترل کنیم و این بازیکن را برای مسابقات آماده کنیم. همیشه سعی می کردیم احترام همدیگر را حفظ کنیم و کوچکترین مشکلی با او نداشتیم. از عملکرد او در دو سه بازی راضی نبودم اما از نظر فنی خیلی به ما کمک کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید