تا زمانی که به نامه ما پاسخ ندهند نمی خواهیم پاسخگوی تیم باشیم/ قطعا نساجی لیگ را ترک نمی کند


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854687

غیر فوتبالی ها مانع بازی نساجی و تراکتورسازی شدند

مدیرعامل نساجی گفت: بازیکنان غیر فوتبالی مانع از برگزاری بازی نساجی و تراکتور شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پشت سر سیف الله پور، مدیرعامل نساجی پس از جلسه با کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد از رسانه ها تشکر کنم که در این شرایط تلاش کردند افکار عمومی را تنویر کنند. ما تمام مدارک خود را برای بازی با تراکتور ارائه کرده ایم و هر رای صادر شده را رعایت می کنیم. این دیدار دور از تنش و دوستانه بود و صحبت هایی از طرفین شنیده می شد. ما با مدارک مستند اعلام کرده ایم که در لغو این بازی مقصر نیستیم. همه شرایط برای مسابقه فراهم بود اما غیر فوتبالی ها اجازه ندادند.

وی افزود: رسانه ها باید به دنبال مقصران لغو این بازی باشند.

سیف‌لاپور با اشاره به حاکمیت بخش خصوصی نیز گفت: ما مانند تیم‌های دولتی بودجه دریافت نمی‌کنیم، بلکه از جیب خود هزینه می‌کنیم. این جلسه به دلیل تصمیم برخی افراد بلافاصله لغو نمی شود. تصمیمات مالی گرفته می شود. وقتی جلسه ساعت 8 شب برگزار می شود، یک روز به مالیات هتل اضافه می شود که برای بخش خصوصی گران است.

مدیرعامل باشگاه نساجی با اشاره به رای گیری احتمالی در این دیدار افزود: اعضای کمیته انضباطی پیشنهاد برگزاری مجدد انتخابات را دادند که قبول نکردم زیرا تیم در استراحت است و باید تا کمتر از این مدت برای لیگ آماده شود. دو ماه “اگر هدایت تراکتور را بر عهده داشتم، سازماندهی مجدد را قبول نمی کردم. ما همه شرایط بازی را فراهم کردیم، اما نشد.

سیف‌لاپور در خصوص انتخاب سرمربی نساجی گفت: از وزیر کشور سوال پرسیدیم و گفتیم تا زمانی که به نامه ما پاسخ ندهند نمی‌خواهیم تیم را مدیریت کنیم و گفتیم می‌خواهیم تیم را تحویل بگیریم. اداره کل ورزش و جوانان. این تیم مشکل اقتصادی ندارد و بحث پرداخت دستمزد بازیکنان تا سقف 95 درصد مطرح شده است. چرا مردم استان مازندران نتوانستند مانند شهرهای دیگر جشن قهرمانی بگیرند. به ما گفتند زیرساخت ورزشگاه ساری مشکل دارد. اگر مشکلی بود چرا 7 هفته اجازه دویدن داشتند؟ تا زمانی که وضعیت ما مشخص نشود به دنبال گزینه ای نیستیم و ابتدا باید وضعیت ما مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی در پاسخ به این سوال که احتمال انصراف از لیگ وجود دارد؟ وی افزود: نساجی 70 سال از عمرش می گذرد و این امکان پذیر نیست و قطعا لیگ را ترک نمی کند اما می توان با تیم مدیریتی جدید در لیگ بیست و دوم حاضر شد. برای بستن تیم ابتدا باید جواب نساجی داده شود. از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان می خواهم سر کار بیاید و بگوید چرا این مسابقه برگزار نشد.
انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید