می‌خواهیم بازی را با برد به پایان برسانیم/می‌خواهیم در بالای جدول باشیم


ساعت: 20:54
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904744

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می خواهیم در هر بازی بازی را با برد به پایان برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روی موتا سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته دهم لیگ برتر گفت: عصر همگی بخیر. بازی بسیار سختی در انتظار ما است. تیم آلومینیوم 4 هفته است که شکست نخورده است و این تیم خوب بازی می کند. یک بازی خانگی در پیش داریم و می خواهیم در صدر جدول باقی بمانیم. بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه استقلال در بازی با تیم های دفاعی مشکل دارد، خاطرنشان کرد: این مشکل استقلال نیست و تیم های بزرگ مقابل تیم های دفاعی این مشکل را دارند. این مشکلی نیست و ما روی آنها کار کرده ایم و با توجه به این مشکلات تیم خود را تشکیل داده ایم. همانطور که بودیم، باید جلو برویم، گل بزنیم و بازی را با برد تمام کنیم.

سرمربی استقلال درباره اینکه حریف زودتر از استقلال بازی می کند و تاثیری که در برنامه های آبی پوشان پایتخت دارد، گفت: برای ما فرقی نمی کند. باید. پس از انجام بازی خود، به نتایج دیگر نگاه می کنیم. هنوز هفته ها باقی مانده است و فشاری روی خود نداریم و به سه امتیاز بازی نیاز داریم.

موتا درباره اینکه گفته می شد ساپینتو موافق برگزاری دربی های بعد از جام جهانی نیست، گفت: هیچکس به من چیزی نگفته و من هم در این مورد اطلاعاتی ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید