تمسخر پرسپولیسی ها: بیایید استقلال را در زمین به پایان برسانیم

تمسخر پرسپولیسی ها: بیایید استقلال را در زمین به پایان برسانیم

محمد مومنی به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال به شدت از عملکرد این تیم حمایت کرد. او معتقد است همه تیم ها باید مثل استقلال در زمین گل بزنند. گزیده ای از مصاحبه هیئت مدیره استقلال را در ادامه بخوانید:

* شکی نیست که داور به عنوان قاضی در زمین حضور دارد و همه از او انتظار عدالت دارند اما اگر این عدالت زیر سوال برود جایگاه داور خدشه دار می شود. درست است که ممکن است تیم ها ببازند اما جایگاه داوری زیر سوال است. یکی از رسانه ها دلیل حمله به قضات را گزارش کرد. لازم به ذکر است که این حملات علت دارد و غیر منطقی نیست. قضات مسئول اعمال، رفتار و حتی نحوه صحبت خود هستند. داوران می خواهند بهترین باشند، اما باید بدانند که یک سوت می تواند همه را به خطر بیندازد.

* اخراج سیلوا از مهدی در دیدار مقابل پیکان به نوعی امتیازی بود که مهاجم باید از مدافع می گرفت. توپ در اختیار مهاجم نبود و اگر سرعت نور داشت به توپ نمی رسید که سیدحسین حسینی از دروازه بیرون آمده و به توپ رسیده بود. من این احساس را دارم که مهاجم تیرش را برای گرفتن یک امتیاز پرتاب کرد. نمی خواهم بگویم او داور را فریب داد اما او را تحت تاثیر قرار داد. برخی کارشناسان که هنوز داور را سوت نزده اند با تلویزیون تماس گرفتند و گفتند اشتباه درست بوده است. چرا این اتفاق برای رقبا نمی افتد؟!

*در برخی رسانه ها اینطور وانمود می شود که مربیان استقلال در لیگ برتر از تیم خاصی امتیاز گرفته اند اما از استقلال امتیاز گرفته اند. آیا لیگ برتر جای آن است؟ درست است که مربیان مستقل از استقلال همه چیز دارند اما آیا آبروی خود را از دست داده اند؟ به مردم در جهت استقلال نگاه نکنید. چرا در سال های اخیر چنین موضوعاتی مطرح نشده است؟ چرا الان همه قضاوت می کنند و حرف می زنند؟! راه هایی که آنها می خواهند به استقلال فنی برسند، راه های درستی نیست. بگذار همه چیز روی زمین اتفاق بیفتد. ممکن است عده ای چنین حرف هایی بزنند و به علم و اطلاعات ببالند، اما درونش خالی است. مشخص است که یک ساعت مطالعه و مطالعه کردند و در اختیار رسانه ها قرار دادند.

* حمید مطهری سرمربی پرسپولیس دوست خوب من است و نمی خواهم به صحبت های او پاسخ دهم اما یک سوال دارم. مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس می گوید از بیرون گل نمی زند؟ استرس زیادی در تیم آنها وجود دارد و آنها باید کنار بیایند و استرس را از تیم خود دور کنند. چطور است که در سال های قبل که تمام می شد، نتایج در زمین بود، اما الان از زمین خارج شده اند؟ اینها حملاتی است که به استقلال انجام می دهند. مکالمات مدیریت شده، مصاحبه های مختلف و غیره آنها باید در استقلال حاشیه ایجاد کنند.

* در سال های اخیر وزرا و وزرا به این تیم علاقه نشان دادند و مشخص بود که چرا یک استقلالی به خود اجازه صحبت نمی دهد؟ چون نمی خواست حیثیت و ماهیت استقلال زیر سوال برود. استقلال به عوامل بیرونی نیاز ندارد و به هیچکس وابسته نیست. دو بازیکن از استقلال خواستند پرس شوند اما این اتفاق نیفتاد، چرا؟ چون مدیریت و مربی متوجه این مشکلات بودند و انگیزه بیشتری پیدا کردند. در بحث جدایی این دو بازیکن (سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند) گفتیم که قانون درست است اما می دانند استقلال پیشتاز است و جریانات و اتاق فکرها کاری از دستشان بر نمی آید.

* به نظر من گل محمدی را آرام کردند و این وجهه خوبی برای فوتبال ایران نخواهد داشت و عملکرد تصمیم گیران زیر سوال می رود. فردا یک روز همه می گویند چرا محروم شدیم و مربی نبود؟!

دیدگاهتان را بنویسید