تمام نیروگاه هایی را که بتوانیم قبل از تابستان به بهره برداری برسانیم


ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817051

علی اکبر محرابیان با اعلام راه اندازی مجدد نیروگاه های راکد قبل از شروع تابستان، گفت: برنامه ریزی ها برای وصل شدن نیروگاه زرند قبل از پیک 1401 به شبکه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; علی اکبر محرابیان صبح امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی زرند گفت: برنامه ریزی ها این است که نیروگاه زرند قبل از پیک بار ۱۴۰۱ به شبکه متصل شود.

وزیر نیرو تصریح کرد: واحد اول این نیروگاه در مرحله راه اندازی است و واحد دوم نیز ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و برق آن وارد شبکه می شود.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا قبل از تابستان تمامی نیروگاه های کشور که قابلیت بهره برداری دارند را در اسرع وقت به بهره برداری برسانیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امیدواریم مردم تابستان امسال را با مشکلات کمتری نسبت به تابستان گذشته سپری کنند، گفت: واقعیت این است که تفاوت تولید، مصرف و تقاضا در کشور ما زیاد است و 15 هزار مگاوات اختلاف وجود دارد.

شهباز حسن پور، رئیس مجمع نمایندگان کرمان در این بازدید از وزیر نیرو خواست تا تمرکز موثر و پیگیری جدی در زمینه انتقال حساب شرکت ها و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در استان داشته باشد.

به گزارش راه آرمان؛ علی اکبر محرابیان وزیر نیرو شب گذشته از سید مصطفی آیت الله موسوی و جمعی از مدیران برق و آب منطقه ای و شرکت های توزیع برق جنوب و شمال استان کرمان برای بازدید از نیروگاه های زرند و بوتیه استقبال کرد. شهدای جبهه مقاومت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به وی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید