تکمیل و بهره برداری از نیروگاه 132 کیلوواتی برق دژکوه تا اردیبهشت 1402.


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907319

فرماندار شهرستان لنده از تکمیل و بهره برداری از نیروگاه 132 کیلوواتی توزیع برق دژکوچ تا اردیبهشت 1402 در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرماندار شهرستان لنده در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص آخرین وضعیت پست 132 تا 33 کیلوولت دژکوه (لنده سوک) گفت: در تابستان سال گذشته شهرستان لنده وضعیت اسفباری در خصوص برق داشت و این مشکل باعث گلایه های فراوان مردم نیز شد. و مقامات در مورد Navasanath او بسیار برق گرفته است.

جلال دانش گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری مستمر استاندار، نماینده مجلس و مدیرعامل شرکت برق استان و بنا به قول مسولان شرکت آب و برق منطقه ای خوزستان به عنوان پیمانکار پروژه پست 132 تا 33 کیلوولت دژکوه (لنده سوک) این پروژه تا زمان راه اندازی در اردیبهشت 1402 به پایان رسید.

دانش همچنین تاکید کرد: در دو سال اخیر فونداسیون هایی انجام شده است که بیش از 77 برج، 23 کیلومتر مسیر و بیش از 46 کیلومتر طول زنجیره خط در حال اجراست.

وی تاکید کرد: با توجه به نیاز مردم شهرستان لنده به برق پایدار، امیدواریم شرکت آب و برق منطقه ای خوزستان برای تکمیل و راه اندازی این پروژه حیاتی برای شهر لنده همکاری و مساعدت لازم را داشته باشد.

لازم به ذکر است شهر لنده در تابستان سال گذشته بدترین بحران برق را پشت سر گذاشت که باعث گلایه مردم، مسئولین شهرستانی و استانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید