بیمارستان پیشوا باید تا پایان سال 1402 تکمیل و آماده بهره برداری شود


ساعت: 12:32
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920608

استاندار تهران در بازدید از روند ساخت پروژه نیمه تمام بیمارستان پیشوا بر تکمیل این پروژه درمانی تا پایان سال 1402 به منظور بهره برداری تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران نیوز ، علیرضا فهاری صبح امروز در سفر به شهرستان پیشوا با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان در آن شهر در جریان آخرین مراحل ساخت این پروژه درمانی قرار گرفت.

وی در این بازدید با تاکید بر اینکه پروژه بیمارستان 96 تختخوابی پیشوا از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به این شهرستان بوده است، تاکید کرد: این بیمارستان باید تا پایان سال 1402 تکمیل و آماده بهره برداری شود.

همچنین نماینده مردم دشت ورامین در این بازدید گفت: دولت در سفر رئیس جمهور تصمیم به تکمیل این بیمارستان گرفت که نیازمند پیگیری و جدیت مسئولان استانی و شهرستانی برای تکمیل بیمارستان است. در اسرع وقت.

حسین نوش آبادی اظهار داشت: وزارت بهداشت باید همزمان با تکمیل ساختمان این بیمارستان اقدامات لازم را برای خرید تجهیزات و تامین نیروی انسانی انجام دهد.

لازم به ذکر است با توجه به سفر رئیس جمهور و تاکید بر لزوم تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی پیشوا و اقدامات متعاقب آن مسئولین شهرستان، ساخت و تکمیل این پروژه با سرعت بالایی در حال انجام است. .

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید