شهرستان پیشوا بیمارستان ندارد

ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1799939

رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: ضعف زیرساخت های درمانی و بهداشتی در پیشوا به حدی است که این شهر حتی بیمارستان هم ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی شاهسون در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز گفت: این در حالی است که شهرستان پیشوا با 1750 هکتار گلخانه بیشترین سطح گلخانه ای را در بین شهرستان های استان تهران دارد.

وی گفت: با این حال فعالان کشاورزی و گلخانه داران همچنان از مشکل آب و گاز رنج می برند. از سوی دیگر حق آب کشاورزی شهرستان های کرچک، پیشوا و ورامین از سد ماملو تامین نمی شود و منابع آبی موجود پاسخگوی نیاز این بخش نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: توزیع دام برای دامداران مشکلاتی دارد و آنها را مجبور به فروش دام مولد خود کرده است، ادامه این شرایط زنگ خطری برای عرضه گوشت در کشور است که ممکن است ما را مجبور کند. برای واردات گوشت آهسته

شاهسون با اشاره به گرانی مواد اولیه دام در بازار آزاد خاطرنشان کرد: تامین مواد اولیه از کشتار و فروش دام مولد توسط دامداران جلوگیری می کند و بازار عرضه گوشت را در کشور تثبیت می کند.

وی با اشاره به مشکلات عدیده بهداشتی و درمانی پیشوا بیان کرد: این شهرستان بیمارستان ندارد و شهروندان آن ناگزیر برای درمان به مراکز درمانی شهرهای همجوار و یا شهر تهران مراجعه می کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا ادامه داد: از سوی دیگر با گذشت 10 سال از تبدیل شهر پیشوا به شهرستان، 10 دستگاه خدمات و دستگاه اداری از جمله تامین اجتماعی و انتقال خون ایجاد نشده است.

شاهسون تاکید کرد: یکی از مهمترین مشکلات و در عین حال نیاز جدی مردم ایجاد زیرساخت های قطار شهری است که هنوز اجرایی و اجرایی نشده است.

وی با اشاره به برخی مشکلات ترافیکی و زیرساخت های ضعیف در محورهای مواصلاتی افزود: تردد در محور قلعه نو به گونه ای است که مشکلات جدی را برای مردم منطقه ایجاد کرده است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید