توضیحات آموزش و پرورش و بیمارستان نور در خصوص اتفاق امروز دبیرستان حضرت معصومه(س)/ دانش آموزان از بیمارستان مرخص شدند.


ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909055

پیگیری به موقع رسانه ها به شایعات پایان داد.

مسئولان آموزش و پرورش و بیمارستان شهرستان نور با ارائه توضیحاتی به شایعه مسمومیت تنفسی تعداد قابل توجهی از دانش آموزان دبیرستان حضرت معصومه(س) پایان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; به گزارش خبر رسیده به بلاغ، امروز یکی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س) شهرک نور در حین تحصیل در بین دانش آموزان از اسپری گرم استفاده کرد که منجر به مسمومیت تنفسی تعداد قابل توجهی از دانش آموزان این مدرسه شد.

بیش از 30 دانش آموز آن مدرسه به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از استنشاق اسپری فلفل به بیمارستان منتقل شدند.


حسن ولی پور رئیس آموزش و پرورش شهرک نور در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: امروز حوالی ساعت 11 وقتی دانش آموزان پس از زنگ وارد کلاس شدند، دانش آموزان در یکی از کلاس ها با مشکل تنفسی مواجه شدند.

وی افزود: دانش آموزان پس از بوییدن، سرفه و سوزش گلو بلافاصله کلاس را ترک کردند و همکاران ما آنها را به حیاط مدرسه راهنمایی کردند و بلافاصله با ۱۱۵ تماس گرفتند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نور خاطرنشان کرد: برای تامین سلامت همه دانش آموزان اصرار بر انتقال دانش آموزان به بیمارستان داشتیم و به فضل الهی حال عمومی همه این دانش آموزان خوب است.

این مقام مسئول ادامه داد: تا این لحظه اکثر این دانشجویان آزاد شده بودند.

ولی پور تاکید کرد: بررسی های اولیه حاکی از شیطنت دو تا سه دانش آموز در این حادثه است.

وی اعلام کرد: جزئیات حادثه در حال بررسی است و دانش آموز یا دانش آموزان مقصر قطعا مشخص خواهند شد.

رئیس آموزش و پرورش نور تصریح کرد: طبق بررسی ها و مشاهدات دوربین های مداربسته برخی شایعات مبنی بر این که فردی خارج از مدرسه این کار را انجام داده است اصلا صحت ندارد و به شدت آن را تکذیب می کنم.

مهدی عابدینی رئیس بیمارستان شهرستان نور در این باره به خبرنگار بلاغ گفت: حدود 38 دانش آموز به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از استنشاق در یکی از دبیرستان های دخترانه نور به این بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: تاکنون 35 دانش آموز به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان ترخیص شده اند.

رئیس بیمارستان نور خاطرنشان کرد: سه دانش آموز دیگر نیز در بیمارستان بستری هستند و تا ساعاتی دیگر پس از درمان مرخص می شوند.

به گزارش بلاغ، اولیای دانش آموزان پس از اطلاع از این اتفاق، خودشان به بیمارستان مراجعه کردند و پس از ترخیص دانش آموزان از بیمارستان، فرزندان خود را همراهی کردند.

مسئولان مدرسه و آموزش و پرورش شهرستان نور به دنبال متهم هستند که پس از تحقیقات به وی اطلاع داده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید