ترانه امیدبخش را به گوش همه مازندرانی ها برسانیم


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891272

محمود حسینی پور با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی مازندران باید حوزه فعالیت و امید آفرینی در استان باشند، اظهار داشت: در این راستا همه دستگاه های اجرایی مازندران باید حوزه فعالیت و امید در استان باشند. وی گفت: در هفته دولت باید با هم افزایی و سرود تحول و تحول آبادانی و امید را به گوش همه مردم استان مازندران برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; سیدمحمود حسینی پور عصر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری مازندران که با حضور معاونین استاندار و فرمانداران این شورا در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه هفته دولت هستیم، گفت: با بیان اینکه شهادت بهشتی و باخنر چهره مستکبران و منافقین را رسوا کرده است در این مقطع حساس انقلاب تأثیرگذار شد.

وی افزود: این حادثه جامعه را به سمت ارزش های اسلامی، معنویت و اخلاق سوق داد.

استاندار مازندران با بیان اینکه شهید رجایی پایه گذار فرهنگ کار و تلاش خالصانه، جهادی، مردمی و دینی است؛ وی خاطرنشان کرد: اگرچه مدت زمان سلطنت شهید رجایی تنها 28 روز بود، اما عمق آن به اندازه تاریخ انقلاب اسلامی بود و نمونه ای که شهید رجایی در این مدت کوتاه از خود به جای گذاشت در همه دولت ها به عنوان نماد انقلابی و جهادی سخت کوشی.

این کارمند برتر استان ادامه داد: شهید رجایی با تفکر دینی و انقلابی تحرک و پویایی ایجاد کرد و به همه ما درس مقاومت و ایستادگی داد.

حسینی پور گفت: در هفته دولت باید با هم افزایی و سرود تحول و تحول آبادانی و امید را به گوش همه مردم استان مازندران برسانیم.

وی بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی استان باید به نوعی عوامل بدبینی، انفعال، ناامیدی و خودفراموشی را از حوزه اجرایی اصلاح کنند و حوزه اجرایی نیز حوزه فعالیت و امید آفرینی در استان باشد.

استاندار مازندران تاکید کرد: سبک حکومت داری دولت سیزدهم بر اساس سیره عملی شهیدان رجایی و باهنر و با هدف خدمت به محرومان و مستضعفان است.

حسینی پور گفت: حضور میدانی، مشکل گشایی و حل مسئله همان چیزی است که از مدیران استانی انتظار داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید