تبیین دستاوردهای انقلاب با رویکرد امیدبخش، رسالت مهم خبرنگاران است


ساعت: 18:18
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890167

مدیرکل حفاظت آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

کریمی بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان درست حماسه های هویت ساز با رویکرد امیدبخش رسالت مهم خبرنگاران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیرکل نشر و آثار دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در مراسم تجلیل از ایثار و شهادت خبرنگاران استان گفت: روز خبرنگار مصادف است با روزی که شهید محمود صارمی در مزار سرکوب کامل شد. الکترونیک شریف، افغانستان، به دست گروه های تکفیری. او کشته شد و بدون شک کار روزنامه نگاری کار جهادگران است و روز خبرنگار یک روز مذهبی و مقدس است و بنابراین کار روزنامه نگاری جهاد محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به شکست دشمنان در همه راهبردهای 43 ساله در برابر انقلاب، امروز جنگ شناختی در دستور کار قرار گرفته و با عملیات روانی و جنگ رسانه ای به دنبال گروگان گرفتن ذهن ها هستند.

کریمی تصریح کرد: نقش رسانه ها در جنگ شناختی بسیار مهم است و خبرنگاران باید با راهبرد جهاد تباین قطعی و فوری برای خنثی سازی توطئه های دشمنان ایفای نقش کنند.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیان صحیح حماسه های هویت ساز با رویکردی که امیدبخش است را از رسالت های مهم خبرنگاران خواند و گفت: باید در پیگیری مطالبات مردم و آگاهی بخشی موثر باشند تا جهاد تبیین را دریابد.

مدیر کل حراست و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: رسانه در تراز انقلاب اسلامی یکی از عوامل اقتدار کشور و بخش مهمی از اقتدار کنونی است. جامعه در بخش های مختلف مرهون تلاش اهالی رسانه است.

وی با تبریک به اصحاب رسانه استان مرکزی گفت: خوشبختانه اصحاب رسانه در استان مرکزی علاقه زیادی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند و با فعالیت های موثر خود به اداره کل کمک می کنند. آثار حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس در اجرای مأموریتها.

سرهنگ کریمی افزود: کنگره شهدای استان مرکزی به استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی نگاه کرد و تحول بزرگی در این امر ایجاد کرد و با کمترین هزینه شاهد بزرگ ترین آثاری بودیم که نتایج آن به وضوح قابل مشاهده است. امروز.

وی خاطرنشان کرد: گفتمان سازی و نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس یکی از اهداف فعالیت های رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت است و خوشبختانه در سال های اخیر شاهد برکات فراوانی با اقدامات جهادی و کار رسانه ای بوده ایم. بسیج

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید