رسالت سربازان فرهنگی تبیین دستاوردهای انقلاب است/ غرب مجسمه فساد و بی عدالتی و نقض حقوق بشر است + تصاویر


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816058

فرمانده سپاه فتح در مراسم تجلیل از فعالان مجازی در بویراحمد با بیان اینکه غرب مجسمه فساد، بی عدالتی و نقض حقوق بشر است، گفت: رسالت سربازان فرهنگی تبیین دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه با تبریک عید سعید فطر و ولادت امام عصر (عج) گفت: شما جوان سرباز هستید. امام زمان (عج) شما مسئول انقلاب هستید.

سردار هورامدل با بیان اینکه امروز با یک جنگ مختلط نهفته و پیچیده ای مواجه هستیم که در تاریخ هیچ کشوری با آن مواجه نشده است، جنگی در بخش های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، گفت: با وجود همه چیز. ائمه انقلاب بر توطئه ها فائق آمدیم و موفق شدیم.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اهداف و برنامه هایی دارد که باید برای شناخت آن ها اقدام کرد، گفت: باید جبهه را شناسایی کرد و فکرها را برای رسیدن به اهداف معطوف کرد.
سردار هورام دل به لزوم متفرق شدن نیروهای تاج و تخت دشت بان اشاره کرد و گفت: در این میدان باید با هدف، انسجام و وحدت حرکت کنیم و به سمت جهاد و امام زمان(عج) حرکت کنیم و مجهز و مجهز باشیم. مسلح، زیرا سربازان میدان جنگ به تجهیزات نیاز دارد.

سردار هورام دل فعالان مجازی را سربازان جنگ فرهنگی خواند و گفت: سلاح اصلی شما در جنگ نرم دانش است. در این راستا باید به تاریخ معاصر ایران به گونه ای نگریست که خدمات و دستاوردهای انقلاب را با قبل از انقلاب مقایسه کرد.»
وی به لزوم آشنایی با زندگی رهبر معظم انقلاب در رأس ساده زیستی و پاکی و بی فرزندی و مقایسه با شاهان پهلوی اشاره کرد و افزود: در رامسر رضاشاه کاخ وجود دارد.
سردار هورامدل با بیان اینکه بنیاد پهلوی زمین های مردم را تصاحب کرده و مرزهای خود را با شوروی سابق اعلام کرده است، افزود: بچه ها نمی توانند به او اعتماد کنند، اما امروز در تریبون ها از مشکلات مختلف کشور انتقاد می شود.
وی با بیان اینکه در دوران پهلوی به همه مسائل وابسته هستیم، گفت: از اول انقلاب تا امروز در تحریم بودیم اما با استقلال توانستیم قوی و مقاوم بمانیم و پیشرفت کنیم. ما موفق شدیم.
سردار هورامدل با بیان اینکه برای تبیین فرمایشات رهبری جهادی نیاز به آگاهی از تاریخ معاصر است، گفت: دستورات باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.» نگاه کرد زیرا باعث آشفتگی ذهنی شد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما تابع اسلام و شیعه هستیم و باید به افکار و عقاید ائمه انقلاب توجه شود.

سردار هورام دل به درگیری ها و مشکلات موجود در کشورهای منطقه و غرب آسیا اشاره کرد و گفت: ما در منطقه از نظر جغرافیایی یکسان نیستیم اما از سوی دیگر منابع و منابع نفت و گاز فراوان است. . بنابراین با توجه به این فرصت ها، کشورها در تلاش برای تسلط بر این منطقه هستند.
وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش برای تسلط بر منابع و منافع اقتصادی ایران هستند، گفت: ابعاد تهدیدات علیه ایران مانند گذشته نیست. آنها این ظلم ها را ندارند و در چند روز اخیر پایگاه های آنها در اربیل عراق تحت تأثیر شهادت سپاه پاسداران ما قرار گرفته است.
وی گفت: وظیفه شما به عنوان فعالان مجازی است که دستاوردهای مختلف را تبیین کنید. «غرب مجسمه فساد، بی عدالتی و نقض حقوق بشر است. آنها این کار را انجام می دهند.
فرمانده سپاه فتح استان گفت: کنترل و نظارت بر رسانه ها و شبکه های تلویزیونی در آمریکا وجود دارد، اما آگاهی کمتری نسبت به این مسائل وجود دارد که لازم است توضیح دهید، موضوعات مختلف را درک کنید.
سردار هورامدل افزود: امروز شما جوانان با استفاده از فرصت ها و بسترهای مختلفی که دارید باید جهاد تبیین را بیان کنید.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بویراحمد در این آیین گفت: جهاد رسالت تبیین رسالت هر جوان انقلابی، مومن و بسیجی است و همه باید عمل کنند.
وی با بیان اینکه مطالعه بیشتر و آشنایی بیشتر با فضای سیاسی ایران اسلامی، در این راستا مقایسه نظام شاهنشاهی با انقلاب اسلامی یکی از ملزومات جایی است که انقلاب اسلامی سربلند است، گفت: دشمن قصد دارد اصول و اصول را نادیده بگیرد. اصول و پیشرفت را مخدوش می کند تا پیشرفت بیان نشود.
سرهنگ انوری به ضرورت دشمن شناسی در جهاد اشاره کرد و گفت: دشمن با طرح ها و برنامه های خود در صدد براندازی ایران است اما جوانان در صحنه مانع از این امر می شوند.

او در حمایت از ائتلاف آمریکا صحبت کرد، اما گفت که حفظ استقلال راه حل نیست.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد بر خنثی شدن نقشه های دشمن در فضای مجازی و واقعی با استفاده از ظرفیت ناحیه بویراحمد تاکید کرد.


عکس های تکمیلی در زیر آمده است:


fe5949e2 adea 4771 94c7 eb3969df9ed7 خبر خاکستری


f7ccf536 3d47 4ddd 9729 bae09a692a30 خبر خاکستری


91c5ab89 462f 4379 afd9 43cad930f584 خبر خاکستری


80c3631c 0ad9 4322 8a5f a8ba8881a31b خبر خاکستری


2f4d35f0 5422 4ec7 a891 34b91035fc79 خبر خاکستری


2c9f0750 2d9e 4828 b410 330aa8c6e4ed خبر خاکستری



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید