باید تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم / همه باید بیشتر تلاش کنیم

ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796898

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در جمع بازیکنان گفت: تراکتور باید با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان و حمایت سایر اعضای باشگاه خارج از مستطیل سبز به جایگاه واقعی خود برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی ; میر معصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه در دیدار با بازیکنان تراکتورسازی گفت: متاسفانه تیم در هفته های اخیر عملکرد خوبی نداشته و جایگاه فعلی ما در لیگ برتر شایسته نام بزرگ تراکتورسازی نیست. مالک، اعضای هیئت مدیره، مدیریت و هواداران تراکتور ناراحت هستند و از آخرین نتایج گلایه دارند.

وی با تاکید بر اینکه هواداران حق دارند ناراحت باشند، افزود: بابت آخرین نتایج از هواداران عذرخواهی می کنم و معتقدم تراکتورسازی تیم ریشه دار، محبوب ترین تیم آسیا و یکی از قطب های فوتبال ایران است. بازیکنان باید بدانند که چه تیم بزرگی را پوشیده‌اند، قبلاً به چه اسطوره‌هایی افتخار می‌کردند.

سهرابی تاکید کرد: دیدار با پرسپولیس یک مسابقه معتبر و بسیار مهم برای هواداران ما است و لازم است بازیکنان در این دیدار و در ادامه مسابقات جان خود را بدهند و با تمام توان بازی کنند تا بتوانیم هواداران خوشحال و خوشحالند. کمک کنید.

وی با تاکید بر اینکه لطف و عنایت الهی همواره شامل کسانی می شود که همدل و برای یک هدف مشترک تلاش می کنند، گفت: تراکتور در شرایط حساسی قرار دارد و برای عبور از این روزهای سخت نیازمند اتحاد، همدلی و تلاش مضاعف هستیم. من به عنوان مدیرعامل باشگاه پیگیر مشکلات و درخواست های اعضای تیم برای حفظ آرامش تیم هستم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من به تلاش شما بازیکنان ایمان دارم و می دانم که در زمین سخت کار می کنید، اما از شما می خواهم برای خوشحالی هواداران عاشق تراکتورسازی بدوید، بیشتر تلاش کنید و بیشتر عرق کنید. باشگاه تراکتورسازی تراکتور باید با تلاش شما بازیکنان و تلاش سایر عوامل باشگاه به جایگاه واقعی خود خارج از مستطیل سبز برسد.

گفتنی است در این دیدار تعدادی از بازیکنان تراکتورسازی از آخرین نتایج این تیم ابراز نارضایتی کردند و مطالبات خود را به مدیرعامل باشگاه منتقل کردند و امروز با انگیزه بیشتری تمرینات خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید