فوتبال یزد باید به جایگاه واقعی خود بازگردد


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814830

پورسلمان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برای رساندن فوتبال یزد به وضعیت واقعی نیازمند کار انقلابی و جهادی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علیرضا پورسلمان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد صبح امروز در دیدار با پیشکسوتان و اهالی فوتبال یزد بر تلاش برای رساندن فوتبال یزد به جایگاه شایسته خود تاکید کرد و گفت: با انقلابی و کار جهادی قطعا آینده درخشانی در فوتبال پیش بینی می شود و شاهد حضور تیم های زیادی در لیگ های کشوری خواهیم بود.

وی افزود: فوتبال یکی از رشته های پرطرفدار است و یکی از اولویت های ما توسعه و شکوفایی فوتبال در استان یزد است و امیدواریم با همکاری علاقه مندان به این رشته ورزشی بتوانیم آن را به حالت واقعی و واقعی خود بازگردانیم. موقعیت اصلی.”

پورسلمان افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان صنعتی یزد، یک یا دو تیم در لیگ های دو و سه کشور کافی نیست و باید به عنوان استان های همجوار تلاش شود تا نماینده یزد در اولین و حتی لیگ های برتر. .

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تلاش و همدلی لازم را برای رسیدن به این مهم عنوان و خاطرنشان کرد: مدیریت تیم در استان باید باشگاهی شود و تیم ها سعی کنند مدیریت منظم و خوبی داشته باشند. ساختار و تشکیلات باشگاه و ما نیز همه حمایت ها و حمایت ها را خواهیم داشت.

پورسلمان افزود: هیئت فوتبال یزد باید برنامه مدون و جامعی برای توسعه فوتبال یزد داشته باشد و خوشبختانه با تیم مدیریتی در این هیئت امیدواریم بتوانیم کار بزرگ و آبرومندانه ای برای شهر یزد انجام دهیم.

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید