مسئولان استانی باید حامی واقعی تیم های فوتبال یزد باشند/ نباید اجازه داد شایعات علیه ورزش یزد منتشر شود.


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837666

نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان یزد با بیان اینکه نباید اجازه دهیم شایعات علیه ورزش یزد منتشر شود، گفت: مسئولان استانی باید حامی واقعی تیم های فوتبال یزد باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا نارگانی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به حضور تیم های فوتبال شهید قندی و یزدلوله در لیگ های دوم و سوم فوتبال کشور گفت: در حال حاضر در هفته های پایانی لیگ های کشور هستیم و تیم های استان یزد نیز در هفته های پایانی حضور دارند. دسته بندی برای صعود «همه مسئولان استانی باید از این تیم ها حمایت لازم را داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان یزد به اتفاقات فصل گذشته و اتهام توافق پنهانی علیه تیم شهید گاندی اشاره کرد و گفت: اتفاقات تلخ سال گذشته ضربه ای به همه مسئولان استانی بود. اینها باید تیم باشند پس هیچکس نمی تواند به راحتی با جاسوسی و شایعه پراکنی ورزش و فوتبال یزد را زیر سوال ببرد.

وی با تاکید بر وجود فرصت های بسیار خوب ورزشی در استان یزد گفت: ورزشکاران استان یزد در رشته های مختلف ورزشی در تیم های استان و خارج از استان فعالیت می کنند و جزو برترین ها هستند که نشان از ظرفیت بالای ورزش دارد. در استان

نارگانی در پایان از مسئولان ارشد استانی، هواداران و جامعه بزرگ فوتبال استان یزد خواست تا در دیدارهای حساس و باقی مانده دو تیم مقابل حریفان، پشتیبان واقعی بازیکنان و کادر فنی باشند تا شاهد صعود تیم هایشان باشند. به سطوح بالاتر

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید