مسئولان استانی باید پاسخگوی عدم امکان ثبت نام کرمانشاهی ها در طرح جهش تولید مسکن باشند

ساعت: 14:51
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780710

محمدامین بهرامی گفت: هیچ گزینه ای برای طرح پرش مسکن پذیرفته نشده است و مسئولان استان کرمانشاه باید پاسخگو باشند که چرا نام کرمانشاه در لیست ثبتی این پروژه نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد امین بهرامی در گفت و گو با مرصادنیوز درباره علت عدم امکان ثبت نام کرمانشاهی ها در طرح مسکن، گفت: مسکن محل معطل، معطل و کم کاری نیست. از جمله استاندار، معاون. مدیر عمران و مدیرکل راه و شهرسازی باید پاسخگو باشند که چرا نام کرمانشاه در لیست ثبت پروژه نیست.

وی خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم این مشکل در استان های دیگر به وجود آمده و برخی شهرستان ها نمی توانند ثبت نام کنند و این عجیب نیست، نمی تواند پاسخ قانع کننده ای باشد.

بهرامی گفت: با توجه به اینکه قیمت مسکن مدام در نوسان است و تجربه ای که در مسکن مهر داشته ایم، این فرصت سوزان می تواند آرزوی خانه دار شدن را چندین سال به تعویق بیندازد و نمی توان به راحتی از کنار این تاخیر گذشت.

این فعال سیاسی گفت: مسئولان مربوطه باید با مردم صادق باشند و اذعان داشته باشند که چرا این مشکل به وجود آمده و چرا زمین مناسب به موقع تامین نشده است؟

وی افزود: استاندار کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی باید پاسخگو باشند، صرف اینکه بگوییم اقدام می کنیم قابل قبول نیست.

بهرامی خاطرنشان کرد: باید از قبل زمین مناسب برای این موضوع انتخاب می شد. به این قشر.

بهرامی گفت: لطفا این سه سوال را به صراحت از مسئولان مربوطه بپرسید

در ابتدا آیا مسئولان مورد نظر باید دلیل عدم انتخاب زمین مناسب را در زمان مقرر توضیح دهند و دلیل این تاخیر را بیان کنند؟

ثانیاً اگر تاخیر در ثبت نام مردم کرمانشاه را مجبور به پرداخت بیشتر به دلیل تورم کند، پاسخگوی کیست؟ آیا مدیر، معاون استاندار و مدیر کل راه و شهرسازی این پول را پرداخت می کنند؟

ثالثاً همانطور که در مسکن مهر شاهد بودیم عده ای به دلیل معطلی پیمانکاران و مشکلات دیگر مسکن به موقع دریافت نکردند و پس از 8 سال همچنان سرگردان هستند. اگر همین مشکل برای برخی افراد پیش بیاید، چه کسی این ضرر را جبران می کند؟

وی گفت: ثبت نام در طرح مسکن حق مردم کرمانشاه است و نباید به دلیل کم کاری یا بی توجهی برخی مسئولان این فرصت از دست برود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید