مسئولان استانی قزوین نظارت جدی بر بازار داشته باشند

وی ادامه داد: امام حسین (علیه السلام) فرمودند خداوند متعال بندگان خود را نیافرید مگر اینکه او را شایسته عبادت و بندگی بدانند و خود را از بندگی جز خدا رها کنند. شخصی از او پرسید: «اباعبدالله الحسین (ع) پدر و مادرم فدیه می‌شوند.» علم خدا چیست؟ مردم همه زمان ها

حجت الاسلام والمسلمین فاطمیونی تصریح کرد: وجود شیرین امام زمان (عج) به ما دستور داد در زمانی که نمی توانیم حضور پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را درک فیزیکی کنیم، از او که شایسته عرضه عمومی این پیامبر است اطاعت کنیم و امروز به لطف خدا یکی هستیم. یکی از بزرگترین نعمت ها، نعمت هدایت گرانبها است.

وی تصریح کرد: از انقلاب تاکنون دستاوردهای بزرگی در نیروهای دفاعی، هوایی، زمینی و دریایی داشته ایم. اینها شعار نیست بلکه حقایقی است که دوستان و دشمنان به برکت حضور رهبر فرزانه یک انقلاب به آن پی می برند.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمیون تاکید کرد: یکی از بزرگترین نعمت ها نعمت امنیت است، آقای ابوذر در دعای خود که با ملائکه همراه شد به این نعمت اشاره کرد و برای آن دعا کرد.

وی گفت: نعمت دیگر نعمت ایمان است، تلاوت قرآن آنقدر مهم است که امام حسین(ع) قبل از جنگ برای تلاوت قرآن و دعا یک شب استراحت خواست.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمیان افزود: «استغفار» یعنی طهارت نفس از آلودگی ها، انسانی که اهل دنیا و بلند مرتبه و غفلت است، چاره آن نماز و یاد خداست.

وی خاطرنشان کرد: گرانی مشکلی است که قابل انکار نیست، از استاندار محترم، استاندار محترم و سایر مسئولین می خواهیم نظارت خود را بر بازار تقویت کنند، برخی از فروشندگان می گویند به دلیل ایمان این کالا را ارزان خریده ایم. و وجدان الان ما ارزان می فروشیم اما برخی دیگر اینطور نیستند، ضعف ایمان و بی عدالتی دارند، امیدواریم مسئولان به این موضوع ورود کنند و با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج بازار را بیشتر رصد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی گفت: برخی واقعاً در سختی و مشکل هستند، برخی مستأجر، برخی اهل خانواده، برخی حتی برای تأمین نان شب خود در مشکل هستند، علاوه بر تدابیری که دولت در نظر دارد، حامیان نیز باید به فقرا برسند، این. فرمان خدا این است که از آنچه خدا به شما روزی داده است به فقرا بدهید.

فرمود: «از نشانه‌های پرهیزگاران این است که از آنچه خداوند به آنها روزی داده، انفاق می‌کنند. این آرامش که عمر را طولانی می کند ما را از شرایط یکدیگر آگاه می کند. مثلاً متوجه می شویم که ممکن است فلانی بخواهد با دختری ازدواج کند و مشکل تهیه جهیزیه باشد، ممکن است فلانی بیمار باشد و پولی برای درمان نداشته باشد، کسی پولی برای اجاره خانه نداشته باشد، همه ما در قبال یکدیگر مسئولیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید