مسئولان در مناسبت های ملی و انقلابی حضور جدی داشته باشند

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 21 مردادماه به دستور امام راحل تشکیل شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: این نهاد انقلابی همواره زمینه ساز حضور آگاهانه، گسترده و به موقع مردم در صحنه های انقلاب اسلامی بوده است. بنابراین در سال های بعد از انقلاب شاهد این بودیم که مردم با خلق حماسه های بی نظیر سعی در ادامه انقلاب اسلامی داشتند.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد عمومی غیردولتی است که وابسته به هیچ دولتی نیست و در مسیر انقلاب قدم گذاشته و صدای انقلاب بوده است. اما کار اصلی را مردم انجام دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رهبر انقلاب است

این مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را رهبر انقلاب اسلامی عنوان کرد. وی گفت: معتقدم این نهاد همواره در مناسبت ها محقق انقلاب اسلامی بوده و در این راستا تلاش کرده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری مراسم در مناسبت های ملی و انقلابی، گاهاً سؤالاتی مطرح می شود که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی و برنامه ریزی در این زمینه دست به دامان دشمنان نظام شود.

شهشواری به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاری شغل مقدسی است و اصحاب رسانه باید دقت داشته باشند که در چه مسیری می نویسند، آیا در راستای اهداف و آرمان های امام و شهدا است یا آنها. نوشتن برای استقبال و موافقت با دشمنان است.»

وی با بیان اینکه خبرنگاران صدای مردم و اتحادیه های صنفی برای عدالت خواهی و مطالبه گری هستند، تصریح کرد: خبرنگاران در این راستا، صدای مردم و اتحادیه های صنفی برای عدالت خواهی و مطالبه گری هستند. وی گفت: وظیفه اصلی همه در این برهه و در جنگ رسانه ای این است که برای شفاف سازی بجنگند تا اجازه تحریف داده نشود و حقایق و حوادث بیان شود.

شهید رجایی امروز بهترین الگوی مدیریتی برای مدیران است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به هفته دولت گفت: متاسفانه برخی از مسئولان استانی نمی توانند مردم را در مراسم و مناسبت ها همراهی کنند و خواسته عمومی مردم حضور جدی مسئولان است. در رویدادهای ملی و انقلابی .

وی گفت: برای پاسداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر همزمان با سالروز شهادت این بزرگواران مراسمی مرکزی برگزار می شود.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: در همه دولت ها تبیین شخصیت منحصر به فرد شهیدان رجایی و باهنر به دلیل برنامه های متعدد هفته دولت مغفول مانده و مسئولان بیشتر در این هفته تقدیم خود را به مردم اعلام می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید رجایی بهترین الگوی مدیریتی برای مدیران امروزی است که کارکنان باید او را الگوی خود معرفی کنند و این موضوع باید مطالبه جدی همه به ویژه دلسوزان انقلاب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید