مسئولان برای حل مشکلات مردم بدون تشریفات و سرزده حضور داشته باشند

وی با بیان اینکه یکی از مظاهر اجرای مقررات، قانون مداری در جامعه است، افزود: میزان تعهد به اجرای قانون چه از سوی دولت و چه از سوی مردم نشان از رشد این جامعه دارد.

معاون بازرسی کل کشور گفت: همه اقدامات دولتمردان باید بر اساس قانون باشد زیرا قانون حدود فعالیت و مدیریت را مشخص کرده است.

این مسئول نتیجه اجرای قانون را ایجاد امنیت در کل جامعه عنوان کرد و گفت: دستگاه های بسیاری برای نظارت بر اجرای قوانین داریم که بدنه اصلی آن سازمان بازرسی کل کشور است.

رحمانیان با بیان اینکه شهروندان در قبال اجرای قانون مسئول هستند، گفت: کسانی که امروز به برخی بی قانونی ها دامن می زنند و عاقلانه این کار را انجام می دهند باید بدانند که عواقب قانون گریزی ابتدا گریبان خود را خواهد گرفت.

امروز وقت تسویه حساب شخصی نیست

وی تصریح کرد: یکی از ترفندهایی که امروز دشمنان برای حمله به نظام انجام داده اند، آسیب رساندن به وحدت است و از این طریق پروژه هایی را برای ایجاد اختلاف بین احزاب، فرقه ها و شیعه و سنی برای ایجاد تفرقه در جامعه ما انجام می دهند. بنابراین امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همبستگی نیاز داریم.

این مسئول تاکید کرد: نکته بعدی سرمایه های اجتماعی است که در طول سالیان متمادی انباشته شده است و باید تلاش کنیم تا اعتماد مردم به نظام افزایش یابد و باید منافع ملی را بر منافع شخصی و جناحی ترجیح داد.

معاون بازرسی کل کشور با بیان اینکه امروز زمان تسویه حساب های شخصی نیست، گفت: دشمن جنگ فرهنگی و اجتماعی به راه انداخته است و مسئولان باید بدانند که هر عمل و گفتار ما به نام نظام محترم است.

رحمانیان با تاکید بر اینکه اعتماد مردم به حرف نیست، در عمل است، افزود: هر کاری که به ضرر مردم باشد در مسیر دشمن حرکت می کند.

اجرای کامل قانون ارتقای سلامت اداری از بروز فساد در خدمات جلوگیری می کند

وی ادامه داد: مدیران باید با اقدامات جهادی، حکیمانه، صادقانه و موثر به مردم خدمت کنند و برای رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.

این کارمند تاکید کرد: انتظار داریم مدیران بدون توافق قبلی در حوزه هایی که مردم مشکل دارند حاضر شوند و به دور از تشریفات به مشکلات خود بپردازند.

معاون بازرسی کل کشور اضافه کرد: در انتصابات باید افرادی را منصوب کنیم که تعاون و مبارزه با مردم باشند چرا که امروز دیگر عرصه آزمون و خطا نیست.

رحمانیان تصریح کرد: مدیران استانی با توجه به ظرفیت استان قزوین باید با برنامه های بلند مدت، کوتاه مدت و میان مدت اقدام کنند.

وی تاکید کرد: اجرای کامل قانون ارتقای سلامت اداری بسیاری از مشکلات و فسادهایی را که در خدمات می بینیم برطرف می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید