نظارت بر اجرای تشریفات بهداشتی الزامی است/ اصرار بر برگزاری جلسات و تشریفات نداشته باشید


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808139

رئیس جمهور بر لزوم توجه به ارائه آموزش های عمومی و نظارت دقیق بر اجرای مقررات و اقدامات بهداشتی برای پیشگیری از بیماری های قلبی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با تاج و تخت با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بخمن با پیروی از دستورات بهداشتی اظهار داشت: زیبایی عشق و ارادت قلبی خود را به مردم نشان دادند. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

رئیس جمهور با اشاره به شیوع سریع ویروس جدید کرونا، بر لزوم توجه جدی به اقدامات پیشگیرانه تاکید کرد و گفت: فقط تزریق واکسن کافی نیست و باید آموزش عمومی برای ارتقای سلامت جامعه ارائه شود و از خود فاصله می گیریم. برای پیشگیری از بیماری توجه جدی داشت. دستگاه های اجرایی جز در موارد ضروری با رعایت اصول بهداشتی نباید بر برگزاری جلسات و مراسم اصرار کنند.

دکتر رئیسی گفت: صدا و سیما در اطلاع رسانی و آموزش همگانی نقش مهمی دارد و صدای واحد در اطلاع رسانی کرونا باید در رسانه ها منتشر شود و در حوزه مصوبات و تصمیمات ستاد ملی کرونا فقط سخنگوی است. موظف به اطلاع رسانی است.»

آیت الله رئیسی تاکید کرد: وزارت کشور با همکاری دستگاه های ذیربط موظف است بر رعایت تشریفات و مصوبات ستاد ملی مقابله با ولیعهد نظارت کامل داشته باشد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید