استفاده از ماسک در ادارات و جلسات الزامی است/ عدم اجازه سوار شدن به مسافرانی که دوز یادآوری تزریق نکرده اند.


ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884947

سرپرست معاونت سیاسی چهارمحال و استاندار بختیاری:

محسن حسین میرزایی گفت: سه موضوع مهم باید مورد توجه قرار گیرد، اول اینکه از این پس استفاده مجدد از ماسک در ادارات و جلسات الزامی است، دوم تزریق دوز یادآوری و سوم فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین میرزایی از ستاد استانی مقابله با کرونا در چهارمحال و بختیاری ظهر امروز گفت: وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در استان مساعد نیست و در صورتی که بیماری کرونا در شرایط عادی قرار ندارد. رعایت نمی شود، در وضعیت وخیمی خواهد بود. برخورد خواهیم کرد

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل ها در چهارمحال و بختیاری به 37 درصد رسیده است، افزود: چند شهر این استان در وضعیت قرمز خطرناک قرار دارند و هیچ شهری آبی نداریم، این در حالی است که سه هفته پیش تمام شهرهای استان در وضعیت آبی قرار داشتند.

رئیس سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و استاندار بختیاری با اشاره به اینکه وضعیت عادی بسیار خطرناک است، گفت: این دوران طلایی برای پیشگیری از ویروس کرونا است و تعجب نکنید، سعی کنید مردم را نگران نکنید و نگران نباشید. نه اینکه جو را گرم کنم.”

حسین میرزایی ادامه داد: سه موضوع مهم باید مورد توجه قرار گیرد، اول اینکه از این پس استفاده مجدد از ماسک در ادارات و جلسات اجباری است، دوم اینکه تزریق دوز یادآوری انجام شود و ثالثاً فاصله گذاری اجتماعی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه مسافرانی که از استان های دیگر به چهارمحال و بختیاری آمده اند سوغات خوبی برای مردم آن استان نیاورده اند، گفت: از پذیرایی از مسافرانی که به خود دوز تقویت کننده تزریق نکرده اند در مدارس، مراکز اقامتی، هتل ها و… و غیره.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مدارس و دانشگاه ها در موعد مقرر به صورت جدی بازگشایی می شوند، دو ماه فرصت باقی مانده تا مقدمات بازگشایی مراکز آموزشی با توجه به رونق مجدد فراهم شود. از بیماری تاج

حسین میرزایی با تاکید بر اینکه مراقب تجمعاتی باشید که در روزهای آینده برگزار می شود، افزود: اینگونه تجمعات باید در مکانی مناسب با تهویه مناسب برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید