نیاز به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و تزریق دوز یادآوری واکسن


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900379

رئیس جمهور ادامه رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و تزریق دوز تقویت کننده واکسن را بر اساس زمان بندی مناسب به ویژه در آستانه پاییز و زمستان ضروری دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش چشمگیر شیوع این بیماری در ماه های اخیر از خدمات کادر درمانی و بهورزان قدردانی کرد.

رئیس جمهور در عین حال با اشاره به وضعیت نامطلوب شیوع ویروس کرونا در برخی از کشورها، تداوم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و تزریق دوز تقویت کننده واکسن را بر اساس زمان مناسب به ویژه بر اساس آستانه پاییز و زمستان.

رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها پس از 2 سال وقفه بر همکاری وزارت بهداشت با وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه ریزی مشترک برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای فصلی تاکید کرد. و کرونا

رئیس جمهور با بیان اینکه خانواده ها در حفاظت از فرزندان عزیزمان در برابر کرونا و سایر بیماری های فصلی نقش محوری دارند، گفت: برای حضور ایمن دانش آموزان در کلاس های درس و مجامع علمی با همکاری خانه و مدرسه باید همه اقدامات اطمینان بخش مدنظر قرار گیرد.

بر این اساس رئیسی به مسئولان وزارت بهداشت و رسانه ها به ویژه رسانه ملی تاکید کرد که به آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به موقع و کارشناسی بیشتر توجه کنند.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود به دستاوردهای ارزشمند اجرای طرح شهید سلیمانی در دوران اوج شیوع کرونا اشاره کرد و آن را ضامن اثربخشی زحمات کادر درمانی دانست و قدردانی کرد. تلاش شرکت کنندگان این طرح برای ادامه اجرای خود در حوزه آموزش و پیشگیری و همچنین بر غربالگری تاکید شد.

دیدگاهتان را بنویسید