به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ادامه دهید و دوز یادآوری واکسن کرونا را تزریق کنید

به رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ادامه دهید و دوز یادآوری واکسن کرونا را تزریق کنید

روز جدید رئیس جمهور با بیان اینکه خانواده ها نقش محوری در حفاظت از فرزندان عزیزمان در برابر کرونا و سایر بیماری های فصلی دارند، گفت: همه تدابیر اطمینان بخش برای حضور ایمن دانش آموزان در کلاس ها و مجامع علمی باید با همکاری خانه و مدرسه اندیشیده شود.

سید ابراهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به کاهش چشمگیر شیوع این بیماری در ماه های اخیر از خدمات کادر درمانی و بهورزان قدردانی کرد.

رئیس جمهور در عین حال با اشاره به وضعیت نامطلوب شیوع ویروس کرونا در برخی از کشورها، تداوم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و تزریق دوز تقویت کننده واکسن را بر اساس زمان مناسب به ویژه بر اساس آستانه پاییز و زمستان.

رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها پس از 2 سال وقفه بر همکاری وزارت بهداشت با وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و برنامه ریزی مشترک برای جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای فصلی تاکید کرد. و کرونا

رئیس جمهور با بیان اینکه خانواده ها در حفاظت از فرزندان عزیزمان در برابر کرونا و سایر بیماری های فصلی نقش محوری دارند، گفت: برای حضور ایمن دانش آموزان در کلاس های درس و مجامع علمی با همکاری خانه و مدرسه باید همه اقدامات اطمینان بخش مدنظر قرار گیرد.

بر این اساس رئیسی به مسئولان وزارت بهداشت و رسانه ها به ویژه رسانه ملی تاکید کرد که به آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به موقع و کارشناسی بیشتر توجه کنند.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود به دستاوردهای ارزشمند اجرای طرح شهید سلیمانی در دوران اوج شیوع کرونا اشاره کرد و آن را ضامن اثربخشی زحمات کادر درمانی دانست و قدردانی کرد. تلاش شرکت کنندگان این طرح برای ادامه اجرای خود در حوزه آموزش و پیشگیری و همچنین بر غربالگری تاکید شد.

دیدگاهتان را بنویسید