حضور سرزده و فوری مردم با دولت قبل بسیار متفاوت است.

ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784078

کیومر سرمدی با بیان اینکه بازدیدهای میدانی و حضور سرزده و ملاقات مستقیم مردم با آقای رئیسی با دولت قبل بسیار متفاوت است که می توان آن را راهگشا دانست، گفت: در دولت سیزدهم ضعف ها و مشکلات بیشتر است. توجه و نمونه آن نوسازی بدنه سیاسی با به کارگیری نیروهای جوان، عفیف و انقلابی است که البته هنوز کامل نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به ارائه فصلی دولت سیزدهم، اظهار داشت: آقای رئیسی در شرایطی با معیشت و مردم مختلف مسئولیت را بر عهده گرفت. فشار تحریم ها و بیماری عروق کرونر قلب مرتبط بودند.

وی با اشاره به اینکه در تامین و واردات واکسن مشکل داشتیم، گفت: در دولت قبل واردات واکسن به وفور و سختی انجام می شد. حداقل.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: بازدیدهای میدانی و حضور سرزده و ملاقات مستقیم مردم با آقای رئیسی تفاوت زیادی با دولت قبل دارد که می توان به آن نگاه کرد.

وی با اشاره به آقای رئیسی که موضوع بعدی را معیشت و کنترل قیمت ها عنوان کرد، گفت: به نظر می رسد علیرغم انتقادی که به تیم اقتصادی آقای رئیسی دارم، باید به موقع اقدام شود، اما از این نظر. وی افزود: مقدمات خوبی فراهم شده و در آینده شاهد موفقیت دولت در این زمینه خواهیم بود.

سرمدی گفت: دولت سیزدهم توجه بیشتری به نقاط ضعف و مشکلات دولت قبل دارد که هنوز کامل نشده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با مذاکرات در حال انجام در سطح بین المللی شاهد گشایش مشکلات باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید