مردم به کسانی اعتماد کنند که برای حل مسائل و مشکلات ایده و برنامه داشته باشند

معاون سیاسی استانداری فارس:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: اجازه نخواهیم داد کسی به آرای مردم تعرض کند؛ در فرایند انتخابات به کسانی اعتماد کنید که ایده و راه حل برای حل مسائل مردم داشته باشد.



به گزارش خبرگزاری موج فارس به نقل از استانداری فارس، اسماعیل قزل سفلی در جمع فعالین سیاسی شهرستان بیضاء با اشاره به اینکه بیضاء جزء شهرستان های نخبه پرور است، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با داشتن جوانانی از جنس شهید مویدی که جهادگرانه زندگی کردند و برای حفظ و برقراری امنیت کشور دست از جان کشیدند افتخار میکند که خوشبختانه شهرستان بیضاء هم جوانانی خوب و انقلابی را به جامعه معرفی کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با تاکید بر اینکه دشمنان از تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه و در جهان بین الملل هراس دارند ، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی این نوید را دادند که در نظم جهانی جدید یکی از اضلاع مهم، ایران اسلامی است و این را آمریکایی ها بهتر از همه میدانند و بارها به محال بودن براندازی جمهوری اسلامی اعتراف کرده اند. 

اسماعیل قزل سفلی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشورمان اظهار کرد: دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت ها یک ائتلاف بین المللی میان مخالفان جمهوری اسلامی به وجود آوردند و همه مخالفین را با همه اختلاف نظرها کنار هم آوردند اما در نهایت با تیزبینی مجموعه های امنیتی و جوانان جان برکف و حضور هوشیارانه مردم، دشمنی چند لایه آن‌ها با شکست مواجه شد.

وی در ادامه از رویکرد دولت سیزدهم برای اصلاح وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم سخن گفت و عنوان کرد: دولت تمام توان و همت خود را برای گره گشایی و سامان دهی اوضاع اقتصادی کشور به کار بسته و توجهی ویژه به آبادانی و پیشرفت روستا و توانمندی روستا نشینان دارد و این جهت گیری دولت جهت گیری درستی است. همه باید به دولت در راستا کمک کنیم و کاری جهادی در همه زمینه ها میطلبد تا چالش ها برطرف شود.

قزل سفلی گفت: هر مدیری که انگیزه کافی برای خدمت به مردم ندارد بایستی جای خود را به نیروی انقلابی و پای کار دهد و در این راستا بایستی مسیر برای جوانان باز شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس مهم ترین نشانگاه دشمن را انتخابات عنوان کرد و افزود: همه فرآیندهای انتخابات از اجرا تا نظارت و تامین امنیت توسط مردم اجرا میشود. باید به دنیا نشان دهیم عوامل اجرایی و نظارت انتخابات برآمده از بطن و متن مردم هستند؛ در این میان مجموعه وزارت کشور در سراسر کشور تنها زمینه ساز و پشتیبان فرآیندهای اجرایی انتخابات است. 

وی اذعان کرد: مجریان انتخابات در سطوح مختلف به هیچ وجه اجازه جانبداری از فردی را ندارند و مدیران هم در این فرایند حق دخالت ندارند و اجازه نخواهیم داد کسی به آرای مردم تعرض کند. در فرایند انتخابات به کسانی اعتماد کنید که ایده و راه حل برای حل مسائل مردم داشته باشد.

وی در پایان تاکید کرد: از ظرفیت کمیسیون نارضایتی ها برای گشایش گره های ذهنی مردم و مسائل مزمن شده در شهرستان استفاده شود و از ظرفیت خیرین و سرمایه گذاران با تلاش و تدبیر بهره برداری شود.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید