قزوین یکی از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است/ مردم بر اقدامات دولت سیزدهم نظارت داشته باشند.

سید ابراهیم رئیسی پس از ورود به استان قزوین با حضور در مقبره شهدای گمنام دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید والامقام در جمع خبرنگاران گفت: قزوین 3000 شهید و 7000 جانباز تقدیم کرده است که اینجانب لازم می دانم که به آنها ادای احترام کنم.

وی ادامه داد: قزوین استانی تاریخی است و بعد از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف خوش درخشید، در قزوین مشاهیر بودند، شهید ابوترابی از چهره های نامدار مقاومت و الهام بخش همه آزادگان بود.

او گفت: «سفر در حومه شهر در کرون سخت است زیرا به ما اجازه نمی دهد با عموم مردم ملاقات کنیم.

وی افزود: استان قزوین ظرفیت های زیادی دارد و در حوزه های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی قطب محسوب می شود. از همه مهمتر، ظرفیت عظیمی برای نیروی انسانی، جوانان تحصیل کرده و موثر دارد.

رئیسی تصریح کرد: وزرا در نقاط مختلف استان حضور دارند و مصوبات سفر امشب در شورای اداری برای اطلاع اصحاب رسانه و مردم اعلام می شود. مردم بهترین ناظرانی هستند که می توانند بر عملکرد دولت نظارت کنند.

وی افزود: کمبودهایی در استان وجود دارد که مردم از آن رنج می برند که طی تماسی که با مسئولان استان داشتم مشکلات و کمبودها را جویا شدم و اولویت ها تعیین شد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سفر به استان ها موضوعات اولویت دار را شناسایی می کنیم اما در دور اول سفر نمی توان همه مشکلات را حل کرد اما تصمیم به رفع سریع آنها خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید