کرمانشاه باید بتواند به جایگاه واقعی فناوری و علمی خود در کشور دست یابد


ساعت: 12:33
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892677

محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه کرمانشاه باید بتواند به جایگاه واقعی فناوری و علمی خود در کشور دست یابد، گفت: این استان به دلیل وجود مرزهای مشترک و همسایگی با کشور عراق سهم بسزایی در جذب گردشگر به ویژه گردشگران سلامت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، محمدمهدی اسماعیلی در مراسم افتتاحیه بیمارستان حکیم گفت: این بیمارستان نمونه خوبی از مشارکت بخش خصوصی و جامعه پزشکی است و ما از این بابت قدردان هستیم.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی با تبریک روز پزشک و داروساز افزود: پیگیر مشکلات و مطالبات رئیس بیمارستان از طریق دولت و وزارت بهداشت هستیم.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه مرکز بزرگ تمدن ایرانی اسلامی است که قرن هاست درخشیده است، گفت: استان کرمانشاه در عرصه جغرافیای سیاسی جایگاه ویژه ای دارد و امیدواریم بتواند همچنان با قدرت بدرخشد.

اسماعیلی با بیان اینکه استان کرمانشاه باید بتواند جایگاه و نقش خود را در عرصه فناوری و علمی در ایران عزیز ایفا کند، گفت: این استان به دلیل وجود مرزهای مشترک و همسایگی با کشور عراق سهم بسزایی در جذب گردشگر دارد. به خصوص گردشگران سلامت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: استان کرمانشاه با ظرفیتی که دارد می تواند نقش مهم و موثری در حوزه گردشگری سلامت و پزشکی ایفا کند.

وی با اشاره به پیشرفت های بی نظیر کشور در حوزه بهداشت و درمان گفت: فضا برای توسعه دانش و زیرساخت های مرتبط مهیا است و به توسعه و پیشبرد این موضوع و هر آنچه در حوزه وزارتخانه نیاز باشد کمک می کنیم. این موضوع ما آن را انجام خواهیم داد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید