پذیرش چین همیشه برای ووشوی ایران مایه خرسندی بوده است/ می خواهیم کاروان پر مدال بازی های آسیایی باشیم

ساعت: 14:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800062

رئیس فدراسیون ووشو گفت: امسال با اضافه شدن کوراش امیدواریم بتوانیم شاهکاری خلق کنیم و پردرآمدترین کاروان ایران در بازی های آسیایی باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو ; امیر سیدیکی رئیس فدراسیون با حضور در تیم ملی ووشو ساندا و تلاوی گفت: طبق گزارشی که کادرفنی به من دادند، می دانم که تیم در شرایط خوبی قرار دارد. سعی کردیم 9 ماه مانده به شروع بازی های آسیایی شما را در اردو قرار دهیم تا به اوج آمادگی برسید. من کاملاً معتقدم که ما با هم تاریخ را خواهیم ساخت. همانطور که می دانید ووشو همیشه در بازی های آسیایی مدال های زیادی کسب کرده است و بعد از کشتی بیشترین مدال را کسب کرده است.

وی ادامه داد: امسال با اضافه شدن کوراش امیدواریم شاهکار خلق کنیم و کاروان پر مدال ایران باشیم. ضمن اینکه میزبانی در چین همیشه برای ما خوب بوده است و مطمئنم دختران ووشوکار این بار هم نتایج بسیار خوبی خواهند داشت. تمام تلاش خود را می کنیم تا در روند آماده سازی تیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و سعی می کنیم ایراداتی نداشته باشیم.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص اخلاق گفت: مهمترین موضوع در این اردوها و به ویژه تیم ملی ووشو و قبل از بحث فنی بحث اخلاق حرفه ای و قهرمانی است. ورزشکاران ووشو در سطح جامعه به خوبی شناخته شده اند و باید همیشه ماهیت واقعی ووشو را نشان دهند که همان اخلاق، پایبندی به اخلاق و قهرمانی است.

سیدیکی همچنین تاکید کرد: خوشحالم که نمایندگانی از استان های مختلف در اردو داریم، این نشان می دهد که ووشو به همه استان ها رسیده است و امیدوارم بهترین اتفاقات رخ دهد. ما نیز در تلاش هستیم تا وضعیت را بهبود بخشیم. بعد از این اردو ورزشکاران 14 روز مرخصی می گیرند و تا قبل از سال جدید این روند دو هفته و دو هفته مرخصی به طول می انجامد. البته با شروع سال جدید ملی پوشان دائما در اردو خواهند بود. امیدوارم بتوانیم با هم مردم را خوشحال کنیم.

زهرا ناطقی نایب رئیس بانوان فدراسیون گفت: تمرینات منظم و خوبی را شاهد هستیم و بسیار خوشحالم که نظم و انضباط خوبی در اردو وجود دارد. بانوان ملی پوش ووشو جزو با اخلاق ترین ورزشکاران هستند. تیم فعلی ترکیبی از جوان و باتجربه است و امیدوارم شاهد درخشش بزرگی از آنها باشم. ما به این تیم امیدواریم و سعی کرده ایم با رهبری محترمانه تمام شرایط را برای یک اردوی بی نقص در فدراسیون مهیا کنیم و شرایط خوبی را فراهم کنیم.

مجید ملکی سرمربی تیم ملی نیز گفت: خدا را شکر شرایط اردوی تیم ملی بانوان با آقایان یکسان است. در واقع هیچ چیز فرقی نمی کند و همه چیز به موقع و به موقع انجام می شود.» ملی پوشان دیروز راهی آکادمی ملی المپیک شدند و نتایج آزمایشات آنها نشان می دهد که شرایط اردو خوب است و ورزشکاران از آمادگی کامل برخوردار هستند.

مابوبه کریمی سرمربی تیم بانوان گفت: برای اولین بار در فاصله 9 ماه مانده به شروع یک رویداد، اردوهای آماده سازی آغاز شده که اتفاق بسیار خوب و مهمی است. ما به خوبی می دانیم که برگزاری این اردوها در شرایط اقتصادی فعلی سخت است و از دست اندرکاران فدراسیون ووشو بابت این همکاری همه جانبه و متعهدانه تشکر می کنیم.

راضیه طهماسبی سرمربی تیم ملی ساندا نیز گفت: از مدت ها قبل شایعه شده بود که سال نکوست از بهار مشخص شده است. بهار ما با این اردو شروع شد. برگزاری اردوی با کیفیت، آرامشی که در فضای فعلی تیم ملی و فدراسیون حاکم است و از همه مهمتر نظمی که در فدراسیون و تیم ملی وجود دارد می تواند باعث درخشش تیم ملی کشورمان در بازی های آسیایی شود.

فریناز نظیری سرمربی تیم ملی ساندا نیز یادآور شد: امیدوارم بازیکنان قدر این روزها را بدانند و از آنها به خوبی استفاده کنند. من به عنوان مربی تمام تلاشم را می کنم تا تیم موفق شود.

در ادامه این نشست شهربانو منصوریان به نمایندگی از ورزشکاران ساندا گفت: فدراسیون ووشو برنامه محور است و طبق نظم و برنامه ریزی فعالیت می کند. انصافاً فدراسیون ووشو تا به حال چنین وضعیت خوبی نداشته است. شرایط در اردو بسیار خوب است و تا کنون نداشته ایم. خوشبختانه ملی پوشان لباس و لباس های زیبایی دارند که از فدراسیون تشکر می کنم. کیفیت اردو بالاست و جو بسیار خوب است. ما مربیان خوب و مدیری با اخلاق در کنار تیم داریم. به شخصه تمرکز و تلاشم حضور در بازی های آسیایی است.

وی ادامه داد: می دانم ورزشکاران سختی در ایران دارم اما همیشه گفته ام که در زمین و روی سکو صحبت می کنم. هر بار که به مسابقات جهانی و بین المللی می رفتیم استرس داشتیم اما در دوره جدید با حضور صدیقی این مشکل حل شد. در واقع برگزاری مسابقات قهرمانی لیگ و قهرمانی کشور به ما نشان داده که سطح این رویدادها کمتر از سطح جهانی نیست. در پایان از کادر پزشکی و کادر اجرایی و فنی فدراسیون تشکر می کنم.

زهرا کیانی دیگر ملی پوش کشورمان نیز به نمایندگان ورزشکاران تالو گفت: شرایط خوبی حاکم است و از این رشته راضی هستیم. می دانیم شرایط سخت اقتصادی و کاهش بودجه وجود دارد، اما فدراسیون چیزی برای ما نگذاشته است و امیدواریم این روند تا پایان اردو ادامه داشته باشد و این خدمات را با نتایج درخشان جبران کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید