باید پاسخگوی فداکاری خانواده فوتبال ایران در تیم ملی باشیم


ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: 1301/07/17
کد خبر: 1902161

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تمرین امروز ملی پوشان را در پک دنبال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در هفته اول “ارزیابی فنی” بازیکنان حاضر در تیم های لیگ برتری در تیم ملی، دومین تمرین تیم ملی فوتبال تیم صبح امروز در مجموعه پاک برگزار شد. انجام تمرینات ریکاوری قسمت ابتدایی تمرین امروز بود. در این تمرین فوتبالیست ها روی بازی تیم ملی مقابل اروگوئه تمرکز کردند.

بازیکنان بیشتر تمرینات خود را در سه دسته پیگیری کردند. گروهی از بازیکنان با راجرز، گروهی دیگر با ریکاردو و دروازه بانان با لوپز تمرینات فوق العاده ای را انجام دادند. کارلوس کی روش نیز تمرینات این سه گروه را زیر نظر گرفت و در موقعیت های مختلف امتیازات مهمی را به بازیکنان داد.

چابکی و تصمیم گیری سریع در شرایط پرتنش با حفظ تمرکز بخشی از تمرین امروز ملی پوشان بود که بارها از سوی مربیان مقابل بازیکنان مورد تاکید قرار گرفت.

کی روش در ابتدای تمرین که از ساعت 10:30 آغاز شد به بازیکنان گفت: باید قدردان فداکاری تیم های لیگ برتری و خانواده فوتبال ایران باشم. در 42 روز مانده به شروع جام جهانی فرصتی است که با تعهد و تمرکز خود به آن ایثار پاسخ دهیم. تعهد به کار و تمرکز کامل تمام چیزی است که از تیم ملی انتظار می رود.

تمرین بعدی تیم ملی از ساعت 17:00 در پاک برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید