فرمانده سپاه: نتیجه اقدامات مداخله جویانه و شیطنت آمیز آنها را قطعاً پاسخ خواهیم داد، اما اکنون نمی توان گفت کجا و چگونه.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه راهپیمایی 22 آبان در تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 آبان و روز مبارزه با استکبار گفت: چه همه دنیا امروز را می بینند، حضور پرشور و بزرگ مردم شریف ایران است. امیدواریم رسانه های خارجی آنقدر منصف و صادق باشند که بتوانند تمام شکوه و حقیقت حضور عظیم مردم کشورمان را منعکس کنند.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: اگر به این جمعیت نگاه کنید همه جوان هستند و این نشان می دهد که جوانان ایران اسلامی همچنان پشت انقلاب خودشان هستند و در مقابل جبهه استکبار مصمم و محکم هستند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور خود در راهپیمایی امروز و درخواست مردم برای پاسخگویی به جنایات تروریست ها در کشتار تعدادی از هموطنانمان در حرم شاهچراغ و سایر نقاط کشور گفت: : «در این مسیر که به راهپیمایی می آمدم فقط مردم برای انتقام گریه می کردند. هم دشمنان و هم ما به خوبی می دانیم که این انتقام گرفته خواهد شد. مردم ما عزیزند و انقلابشان شکوهمند است. ما ارتفاعات بزرگی را فتح کردیم، در حال پیشرفت و درخشش هستیم و حوادثی که اخیراً شاهد آن بودید، نمی تواند تأثیری در روند انقلاب ما داشته باشد.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: مردم ما در صحنه هستند و هیچ خطری انقلاب ما را تهدید نمی کند چرا که دشمنان کشور ما از نتایج اقدامات خود علیه این مردم ناامید شدند. دشمنانی که می گفتند ما روی برجام تمرکز نمی کنیم، روی مشکلات داخلی ایران تمرکز کرده اند.

وی افزود: امروز همین دشمنان نیروهای خود را در حالت آماده باش قرار داده اند و نگرانند که جمهوری اسلامی هیچ اقدامی علیه آنها انجام ندهد و بر همین اساس هم اکنون به دلیل ترس از اقدامات ایران به حالت دفاعی رفته اند. ” واقعیت ما را منعکس می کند.

فرمانده کل سپاه در خصوص مطالبات مردمی برای مقابله با فتنه گران نیز تصریح کرد: ما بر ریشه های این گونه حوادث تمرکز کرده ایم، البته به شاخه های این گونه حوادث نیز هشدار می دهیم که از مسیر خطرناک کنونی جدا شوند. ، زیرا یک مسیر است. که دشمنان برای برخی از فریب خوردگان این جامعه تدارک دیده اند.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: دشمنان می دانند که قطعا به نتایج اقدامات مداخله جویانه و شیطانی آنها پاسخ خواهیم داد، اما اکنون نمی توان گفت این اقدام را کجا و چگونه انجام خواهیم داد، البته اینها سوالاتی است که باقی خواهد ماند. برای ما و بعداً در روز حادثه دشمنانشان خواهند دانست. هر کس آرامش مردم ما را از بین ببرد، صلح نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید