تا زمانی که ثبات نداشته باشیم نمی توانیم قهرمان باشیم

ساعت: 18:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790872

مربیان ارشد تیم های فوتبال صنعت، نفت و سپاهان در نشست خبری پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر از موقعیت های فراوانی برخوردار شد و توانست پیروز میدان شود.

وی گفت: بازی بسیار سختی بود و به سپاهان تبریک می گویم، نیمه اول بازی فشار زیادی به ما وارد کرد چرا که سپاهان هفته گذشته شکست سنگینی را مقابل گل گهر متحمل شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: سپاهان در خانه بازی کرد و در نیمه دوم به بازی متعادلی رسید. در پایان بازی می‌توانستیم به گل برسیم، اما در روند مالکیت و نحوه بازگشت به بازی در نیمه دوم خوب بودیم، اما سپاهان تیم بسیار با استعداد و با تجربه‌ای دارد و آنها از فشار فرار کردند.

وی افزود: با توجه به شرایط تاپیک جوان ما در نیمه دوم از بازیکنان بسیار راضی هستم اما باید از تک موقعیت ها مقابل سپاهان استفاده کرد. البته سپاهان می توانست گل دوم و سوم را بزند. “

نویدکیا: تا زمانی که به ثبات نرسیم نمی‌توانیم قهرمان شویم

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی مقابل نفت آبادان گفت: فکر می کنم دو نیمه متفاوت در بازی داشتیم. نیمه اول خیلی خوب بود، باید از موقعیت ها بهتر استفاده می کردیم، اما در نیمه دوم نفت شجاعانه بازی کرد و سعی کرد با جابجایی جلو بیاید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در نیمه اول هر کاری که فکرش را می کردیم انجام دادیم، موقعیت های خوبی داشتیم و باید از موقعیت ها استفاده می کردیم. نفت در نیمه دوم سعی کرد با جابجایی های خود از پشت مدافعان ما و چپ و راست ما استفاده کند و ما سعی کردیم از این موقعیت برای ضربه برگشتی خوب استفاده کنیم. ما شانس خیلی خوبی برای گلوله خوردن داشتیم و یکی دوتا وقتی او بیرون آمد شگفت انگیز بود. در مجموع بازی خوبی برای ما بود، اما باید باور کنیم که اگر نتوانیم به موقع و خوب دروازه حریف را باز کنیم، باید در دقایق پایانی استرس داشته باشیم.

وی افزود: به دلیل فشاری که به بازیکنان وارد می شود مخالف این موضوع هستم که این تیم باید قهرمان شود و این را رسما به کادر باشگاه، کارکنان کارخانه و هواداران می گویم. ابتدا باید ثبات داشته باشیم و خوب نیست که به بازیکن فشار بیاورند. من با فشار مشکلی ندارم، چون سال هاست بازی می کنم و این تنش را دیده ام.

نویدکی در نشست خبری گفت: یک سال قهرمان شدیم، سال بعد دهم شدیم، پنجم، ششم و چهاردهم شدیم. تا زمانی که ثبات نداشته باشیم نمی توانیم قهرمان باشیم. این دیدگاه من است و در قرارداد هم عنوان کردم که تیمم باید سهمیه بگیرد. ما باید این افکار را تغییر دهیم و همیشه در جام باشگاه باشیم. این سوال اصلی سپاهان است.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه تلاش می کند تیم هجومی داشته باشد، یادآور شد: می خواهم تیمی باشم که هجومی بازی می کند و تیم چنین دیدگاهی دارد و دارد. من مخالف محافظت خارج از خانه با نتیجه صفر هستم. من نمی توانم. این را با احترام می گویم و به باشگاه هم گفتم که اگر نظر دیگری دارند، من به دنبال پول یا شهرت و محبوبیت نیستم. من می خواهم کارم را انجام دهم.

وی ادامه داد: می خواهم بازیکنانم حمله کنند. یک مهاجم می تواند بازی سختی انجام دهد و ببازد، اما من از باخت نمی ترسم و مشکلی برای باخت ندارم، اما با تساوی 0-0 مخالفم، بنابراین بیرون از خانه از خودم دفاع نمی کنم. اگر فکر می کنند شخص دیگری بهتر از من تیم را با میل و رغبت مدیریت می کند، اما در حالی که هستم، ابتدا باید تیم را تثبیت کنم، چه برای یک سال یا 10 سال.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید