بیانیه ستاره سرخ: آیا نمی‌توانیم از این که پول داریم ناراحت باشیم؟

بیانیه ستاره سرخ: آیا نمی‌توانیم از این که پول داریم ناراحت باشیم؟

بسیاری معتقدند پل پوگبا در تیم ملی فرانسه به وضوح عملکرد بهتری نسبت به رده باشگاهی از خود نشان می دهد و البته خود بازیکن نیز این موضوع را قبول دارد. اما حالا خود پل پوگبا از دلایل این اختلاف سطح و البته دوران افسردگی خود در سال های اخیر می گوید.

پل پوگبا گفت: “من در تیم ملی فرانسه کار ساده ای دارم. من در پست خود بازی می کنم، نقش خود را می دانم و اعتماد مربی و بازیکنان را احساس می کنم. طبیعی است که تفاوت را در منچستریونایتد احساس کنیم، زیرا هنگامی که اکثر سیستم موقعیت یا بازیکنان تغییر می کنند، داشتن ثبات دشوار است.

من با دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه خیلی خوب کنار می آیم، او نقشی را به من داد که می شناسم، اما آیا واقعا چنین شرایطی در منچستریونایتد دارم؟ من این سوال را از خودم می پرسم اما پاسخی برای آن پیدا نمی کنم.

من در طول دوران حرفه ای ام افسرده بودم، اما در مورد آن صحبت نمی کنیم. شخصاً معتقدم این روند از زمانی شروع شد که برای ژوزه مورینیو در منچستریونایتد بازی کردم. شما این سوال را از خود می‌پرسید و واقعاً نمی‌دانید که آیا در این شرایط مقصر هستید یا نه، زیرا هرگز چنین لحظاتی را در زندگی خود تجربه نکرده‌اید.

همه ورزشکاران بزرگ چنین لحظاتی را پشت سر می گذارند، اما افراد کمی در مورد آن صحبت می کنند. شما به ناچار احساس افسردگی در بدن و ذهن خود خواهید کرد و ممکن است یک ماه یا حتی یک سال را با این شرایط سپری کنید. ما خیلی پول در می آوریم و واقعاً شکایت نمی کنیم، اما آیا باید همیشه خوشحال باشیم زیرا وضعیت مالی خوبی داریم؟ “زندگی اینطور نیست و ما ابرقهرمان نیستیم، ما فقط مردم هستیم.”

دیدگاهتان را بنویسید