دردسر بزرگ برای یک مقام بلندپایه سیاسی در ژاپن به خاطر کریستیانو رونالدو!

دردسر بزرگ برای یک مقام بلندپایه سیاسی در ژاپن به خاطر کریستیانو رونالدو!

کنگو اویشی، فرماندار ناکازاکی با فشار عمومی در ژاپن برای استعفا مواجه است و باید هر چه زودتر از سمت خود برود. اما مشکلات بزرگ این فرماندار و یک مقام بلندپایه سیاسی ژاپن به تابستان امسال باز می گردد که نصر و کریستیانو رونالدو به آن کشور سفر کردند. فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال به همراه تیم النصر برای بازی با پاری سن ژرمن به اوزاکای ژاپن می رود و آقای کنگو اویشی که شیفته بازی فوتبال است برای تماشای بازی او به آن شهر می رود. بلیت این مسابقه با هزینه شخصی فرماندار ژاپن است اما سایر هزینه ها مانند سفر و اقامت در شهر اوزاکا بر عهده دولت است و با فاش شدن این مشکل اکنون فرماندار ناکازاکی با مشکل مواجه شده است. مشکل بزرگ

فرماندار ژاپنی با فشارهای فزاینده ای برای استعفا مواجه شده است و آقای اویشی با توجیه رفتار خود گفت که تنها با هدف متقاعد کردن رونالدو به ناکازاکی به اوزاکا سفر کرده تا به نوعی تبلیغ برای شهر تبدیل شود. صحبت هایی که البته نمی تواند خشم مردم ژاپن را کاهش دهد و فقط می خواهند فرماندار ناکازاکی استعفا دهد و برود. از طرفی چون آقای استاندار در شهر دیگری هستند، در جلسات مهم شهر خود که قرار بود در مورد مسائل مهم تصمیم گیری شود، شرکت نمی کند.

لازم به ذکر است که دیدار النصر و پاری سن ژرمن تابستان امسال و مرداد ماه در ژاپن برگزار شد و آن بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.