توهین عجیب فردیناند به منتقدان رونالدو

توهین عجیب فردیناند به منتقدان رونالدو

رونالدو تابستان امسال پس از 12 سال غیبت به یونایتد بازگشت و از آن زمان در بسیاری از بازی ها به ناجی این تیم تبدیل شده است.

او در این مدت 9 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رساند، اما شاگردان اوله گونار سولسشر فصل را خوب شروع نکردند و فراز و نشیب هایی را به نمایش گذاشتند.

با وجود مهارت درخشان گلزنی رونالدو، انتقادات زیادی به دلیل عدم همکاری در تیم وجود داشت که باعث شد هم تیمی سابق او ریو فردیناند از صحبت های او به شدت عصبانی شود.

زمانی که موضوع عدم حضور رونالدو در مطبوعات مطرح شد، فردیناند به اتلتیک گفت: «این مزخرف است. شما در مورد جو بلاگ ها صحبت نمی کنید. شما در مورد یکی از بهترین بازیکنان و گلزنان تاریخ فوتبال صحبت می کنید، اگر نخواهیم بگوییم که او بهترین بازیکن تاریخ است. شما رونالدو را برای دویدن و پرسینگ نمی خرید. رئال مادرید او را نخرید تا به مطبوعات در همکاری با مدافعان کمک کند. حالا چی میخوای؟ “این کلمات برای من اصلا معنی ندارد.”

مدافع سابق یونایتد افزود: آیا ویژگی اصلی روبرت لواندوفسکی فشار اوست؟ وقتی همه به هری کین شماره 9 در دنیا زنگ زدند، گفتند که او یک رهگذر شگفت انگیز است؟ سرخیو آگوئرو سال هاست یکی از 9 بازیکن برتر لیگ برتر بوده است. آیا مردم گفتند که او شگفت انگیز می پرسد؟ چنین چیزی اتفاق نیفتاده است. آیا لیونل مسی می پرسد؟ “پس از شر او خلاص شوید.”

او همچنین درباره شرایط رونالدو و اهمیتی که برای فوتبالش قائل است، گفت: او تغذیه مناسبی دارد و فقط می خواهد نسخه بهتری از خودش باشد. شاید ساده به نظر برسد، اما نیاز به فداکاری و فداکاری زیادی دارد. حالا او کوشاتر شده است. وقتی با او صحبت می کنید، متوجه می شوید که به جزئیات کوچک و درصدهای کم فکر می کند، زیرا می داند که به سال های آخر دوران بازیگری اش رسیده است. الان باید بیشتر از قبل از خودش مراقبت کند.»

دیدگاهتان را بنویسید